Mijn Communities
Help
karl Wegner
CHAMPION ***

Inlogproblemen professionals mijn.youforce.com

door karl Wegner

Zij er meerdere klanten die dit ervaren?

Ik heb inmiddels een call ingeschoten.

 

Als een professional inlogt via mijn.youforce.com met het @onyouforceaccoun, dan krijgen ze nog wel het scherm met het Ping-ID, maar na ingeven krijgen ze een foutmeldingsscherm en komen dus niet verder. SSO als gebruiker via ons eigen portaal werkt wel, maar krijgen ze geen HR Core Online Beaufort. Van alles geprobeerd, cookies verwijderen, bypass etc. Geen effect.

karlie_0-1701337351176.png

 

20 ANTWOORDEN 20

door Sabine Koelewijn (Bijgewerkt ‎30-11-2023 14:24 door Sabine Koelewijn VISMA )

Hoi @karl Wegner@Angelique en @MdeBeer,

Kan het zijn dat jullie in dezelfde browser nog een linkje van Mijn Youforce open hebt staan en dat je nog niet goed uitgelogd bent in jouw medewerker account? Zouden jullie eens willen proberen in te loggen in een incognitoscherm? 

Angelique
CONTRIBUTOR ***

door Angelique

Nee dat was het niet. Maar inmiddels werkt het weer. 

MdeBeer
CHAMPION **

door MdeBeer

Hoi Sabine,

 

Mijn probleem is inmiddels verholpen. Dit was een error aan mijn kant.

Zouden jullie daarnaast een ticket aan willen maken mete daarin zo duidelijk mogelijk beschreven wat er misgaat en wanneer. We ontvangen dan ook graag de gebruikernummer van de gebruikers waar dit misgaat en ook een screenshot met daarbij ook de url zichtbaar. Alvast bedankt! 

marcoverheij
CONTRIBUTOR ***

door marcoverheij
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Ik heb geen problemen om als professional in te loggen op https://mijn.youforce.com. Autorisatiebeheer starten, geeft geen foutmelding. Wat ik wel had is dat ik bij het starten van Beaufort nog een keer moest inloggen via de authenticator app.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Hoi @Raymond_de_Rozario

Vanaf vandaag zal je die extra authenticatie van Ping ID niet meer ontvangen bij het openen van modules voor professionals. 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Dank je wel @Sabine Koelewijn 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

MdeBeer
CHAMPION **

door MdeBeer

Dat opnieuw authentiseren voor BO4 dat heb hebben wij elke dag. Ook al start ik BO4 gelijk na mijn Youforce login.

Geen idee waar dat aan kan liggen.

door Sabine Koelewijn

Hoi @MdeBeer

Dat heeft ermee te maken dat het modules zijn die eerder altijd op admin.youforce.com en die een extra beveiliging hebben. We zijn aan het onderzoeken of we deze extra melding van Ping ID kunnen uitschakelen. Dit staat wel al uit als je Single Sign On voor professionals activeert. Voor mer informatie verwijs ik je graag naar Pas nu zelf de instellingen aan voor SSO voor Professionals.

Hoi @MdeBeer

Misschien heb je het al gezien in mijn reactie naar Raymond. Maar vanaf vandaag kom je die extra Ping authenticatie niet meer tegen. 

MdeBeer
CHAMPION **

door MdeBeer

Bij ons is de toegang tot de Sandbox niet meer mogelijk. Ik zou (ineens) geen rechten meer hebben.....😢

Angelique
CONTRIBUTOR ***

door Angelique

Hier kunnen we ook niet meer inloggen als professional. 

Jolanda_Pelle
CONTRIBUTOR ***

door Jolanda_Pelle

Ik kan nu niet in autorisatiebeheer, ook een error/403 scherm: You are not authorized to access this resource. Please contact your Youforce Administrator. Ga het ook maar melden.

Hoi @Jolanda_Pelle,

Wat vervelend dat je deze melding krijgt. Zou je je cookies eens willen verwijderen en het dan opnieuw willen proberen? 

Jolanda_Pelle
CONTRIBUTOR ***

Dit is gelukkig gelukt inmiddels. Nu kunnen we vandaan niet in bo4 (wachtwoord herkent ie niet), nog niets gedaan met sso oid voor de profs. Eerst mijn youforce maar. Ga weer een ticket aanmaken.

 

Hoi @Jolanda_Pelle

We hadden inderdaad een issue met Beaufort vanmorgen. Dit is inmiddels al opgelost. Zou je kunnen controleren of alles weer naar behoren werkt? 

Tom Geerdink
CONTRIBUTOR **

door Tom Geerdink

Deze heb ik helaas ook. Ook alle klassieke rapporten kunnen niet meer geopend worden. 

@Tom Geerdink de klassieke rapporten werken weer! Had verder niet met login issues te maken.

apentury1
CONTRIBUTOR ***

door apentury1

Hoi Chris, bij ons (gem. Vlissingen) werken ze nog niet (Server Error 403 Forbidden - Acces denied)