Mijn Communities
Help
Karin van den Burg
CONTRIBUTOR ***

Notificaties Inbox

door Karin van den Burg

Hoelang duurt het voordat notificaties/taken verwijderd worden uit Mijn Youforce Inbox? Nu kunnen alleen actieve signaleringen afkomstig uit HR Core Beaufort zelf te verwijderen.  Veel leidinggevenden zouden zelf ook de taken willen kunnen verwijderen uit hun Inbox. Het is nu vaak onoverzichtelijk aan het worden met de vele meldingen in hun Inbox.

33 ANTWOORDEN 33
Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte van Dijk

Hallo allemaal, 

 

Bedankt voor jullie berichten en vervelend dat bij niet iedereen de notificaties zijn opgeschoond. Ik ga het team van Self Service vragen om hier nogmaals naar te kijken. Echter wil ik jullie vragen om een ticket aan te maken bij het Service Center. Dan kunnen we naar jullie specifieke situatie kijken en zien waar het probleem zich voordoet. 

 

We ontvangen dus graag de tickets zodat we dit verder kunnen uitzoeken. 

 

Groeten Lotte

Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Hallo allemaal, 

Ter aanvulling van het berichtie hierboven. Er bleken gisteravond technische problemen te zijn ervaren waardoor het opschonen niet volledig is voltooid. Het team is druk bezig om dit alsnog te verwerken. 
Zodra ik weer een update heb, horen jullie van mij. 

 

Groeten Lotte

Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Hallo allemaal, 

 

Nogmaals een update. Zojuist is de laatste opschoning afgerond. Mochten jullie toch nog problemen ervaren, dan ontvangen wij graag een ticket bij het Service Center. 

 

Groeten Lotte

Romy Bravis
CONTRIBUTOR ***

door Romy Bravis

@Lotte van Dijk  Bij ons is het probleem helaas ook nog steeds niet opgelost. Dit ook al vermeld in het ticket maar nog geen reactie op gekregen vanaf 15 juli. Graag dit oplossen.

cbonnet1
CONTRIBUTOR **

door cbonnet1

Bij ons is het niet opgelost. Ook wij hebben een call aangemaakt maar ik vind het vreemd dat het topic als opgelost gemarkeerd is terwijl verschillende klanten nog problemen ervaren.

Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte van Dijk (Bijgewerkt ‎24-07-2024 14:19 door Lotte van Dijk )

Hallo @cbonnet1

 

Ik heb het topic als opgelost gemarkeerd omdat de opschoning heeft plaatsgevonden. Voor de volledigheid heb ik de markering van de oplossing weer verwijderd. 

Mocht er in sommige gevallen nog wel afgeronde taken staan in de inbox, dan kunnen wij dit alleen voor jullie verder onderzoeken via een ticket. Wij hebben hier namelijk meer specifieke informatie voor nodig.

Vandaar dat de oplossing in dit geval ook is om een ticket aan te maken zodat wij jullie verder kunnen ondersteunen. Alvast bedankt voor het begrip. En mocht je nog afgeronde taken in de inbox zien staan, dan ontvangen wij dus graag een ticket zodat we dit verder voor jullie kunnen onderzoeken en oplossen. 

 

Met vriendelijke groet, 

Lotte van Dijk

@Lotte van Dijk hier zon 180 acties teveel in de inbox. Op het ticket is sinds 9 juli al niet meer geantwoord

Marianne Marsman
CHAMPION ***

@Lotte van Dijk 

Bij ons is het ook nog niet opgelost. Gemeld in Ticketnr #47794837.

 

Mvg Marianne

Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte van Dijk (Bijgewerkt ‎23-07-2024 11:15 door Lotte van Dijk )

Hallo allemaal, 

 

Zoals beloofd, een update zodra ik weer meer informatie heb.
Inmiddels heeft de eerste opschoning plaatsgevonden. Tevens zal er vamavpmd ook een tweede opschoning plaatsvinden waardoor alle afgeronde taken uit de inbox verdwenen moeten zijn. Vanaf morgen zullen deze dus voor de gebruikers niet meer zichtbaar zijn. 

 

Groeten Lotte 

@Lotte van Dijk voor de gemeente Venlo is het probleem nog steeds niet opgelost. De reeds afgeronde acties staan nog in de Inbox. Ik heb zojuist een nieuwe melding ingeschoten.

cbonnet1
CONTRIBUTOR **

door cbonnet1

Hallo Lotte,

Voor gemeente Rijswijk is deze actie niet geslaagd. De notificaties van reeds uitgevoerde acties staan nog altijd in de actielijst. 

Wanneer wordt dit wel opgelost?

Groeten

Cindy

Yamina Daoudi
CONTRIBUTOR **

door Yamina Daoudi

Ik zie dat alle afgeronde taken nog steeds zichtbaar zijn in inbox. Graag verder oppakken?

BertvandenOever
CONTRIBUTOR **

Goedemorgen Lotte, fijn dat deze opschoningen plaatsvinden. Is er ook ergens een artikel welke taken en notificaties er nu in totaal beschikbaar zijn in de YF app en in mijn You force, en wat de gebruikers ermee kunnen / moeten doen? 

Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte van Dijk (Bijgewerkt ‎17-07-2024 16:35 door Lotte van Dijk )

Hallo allemaal, 

 

Wij zijn ons bewust dat het vervelend is voor de gebruikers om taken te hebben in de inbox die al zijn afgerond. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk de opschoning te doen en weet dat we dit absoluut niet vergeten.

Op dit moment zijn we in het stadium dat alle notificaties die opgeschoond moeten worden in kaart zijn gebracht. Ik heb de vraag uitstaan wanneer de opschoning wordt gedaan. Zodra ik dat weet beloof ik jullie deze meteen te vermelden. 

 

Groeten Lotte

@Lotte van Dijk we zijn inmiddels alweer een week verder. Ik heb niet echt het idee dat dit serieus wordt opgepakt.

Jolanda van Logten
CONTRIBUTOR ***

door Jolanda van Logten (Bijgewerkt ‎17-07-2024 16:05 door Jolanda van Logten )

@Lotte van Dijk Dit speelt voor onze organisatie ook. Nog niet opgelost bij alle managers. Graag oplostijd, zodat we kunnen communiceren.

Karin van den Burg
CONTRIBUTOR ***

door Karin van den Burg

@Lotte van Dijk , dank voor je antwoord. Wij zien dat afgeronde taken in de inbox blijven staan. Ik zie hierboven ook een aantal reacties waarbij dit probleem speelt. Is dit een bekend probleem? Wanneer wordt dit opgelost? 

Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Hallo @Karin van den Burg

 

In het bericht van mijn collega @Christiaan Sluis  is aangegeven dat we inderdaad problemen ondervonden in de taken vanuit de module Self Service. Dit is inmiddels allemaal verholpen. Momenteel zijn we aan het analyseren welke taken er nog in de inbox staan die al uitgevoerd zijn. Zodra dit is afgerond zullen we dit voor alle gebruikers ook opschonen.

 

Ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet wanneer de opschoning daadwerkelijk wordt uitgevoerd. 

 

Groeten Lotte

Groeten Lotte

Henk1
CONTRIBUTOR ***

door Henk1

Dag @Lotte van Dijk 

 

Wij hebben ook last van deze storing, leidinggevenden zien afgehandelde taken in de inbox en krijgen een melding 'Onbekende workflowactie(none)'.

 

Waarom wordt deze verstoring niet gemeld op de Statuspagina? Die pagina is er toch juist bedoeld om in een oogopslag te kunnen zien waar zaken niet goed lopen? Het zoeken in een forum is in  dat opzicht een stuk bewerkelijker.

lcheung
CONTRIBUTOR ***

door lcheung

@Lotte: bij ons is het helaas ook nog steeds aan de hand. Leidinggevende ziet afgeronde taken nog steeds in zijn takenlijst staan. dat is erg verwarrend. mvg, Lai