Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

FU0002 Niveau LG niet toegevoegd aan datamodel?

door Raymond_de_Rozario

Goedemiddag,

 

Ik probeer een overzicht te maken van de leidinggevenden die nieuw in dienst zijn. Hiervoor wil ik gebruik maken van onderstaande code. Helaas kan ik deze niet vinden. Weet iemand anders waar ik deze kan vinden? 

Raymond_de_Rozario_0-1689589791684.png

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

6 ANTWOORDEN 6
Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

door Chris van den Berg

@Raymond als ik je screenshot goed bekijk dan zie ik dat het niet een 'ingedeelde' rubriek is. Dat betekent dat deze als vrij veld mee zou moeten komen bij de Functie vrije velden.

 

Deze kun je sinds deze week aanzetten in het nieuwe scherm bij datamodel. Zie ook onderstaande artikel!
Nieuw datamodel feature beschikbaar! 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

@Chris van den Berg wanneer ik die stappen volg, dan kan ik uiteindelijk de waarde toevoegen maar zie ik niet wat ik graag zou willen zien:

 

Raymond_de_Rozario_0-1689847078364.png

Bijkomende is dat er dienstverbanden tussen staan die niet actief zijn. Hiervoor heb ik dit idee aangemaakt


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

@Raymond_de_Rozario wat bedoel je dat je niet kan zien wat je graag zou willen zien?

Ik ben weer terug, dus ik kan zeker keer met je naar kijken. Volgende week?

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Ik bedoelde dat ik "FU0002" na het activeren niet zag, ook niet na langere tijd wachten. Nu, hoe raar, staat de data er nu wel tussen. Ik heb na de laatste check niet meer gecontroleerd. Misschien dat het langer duurt dan 60 minuten?

 

Voor nu is het opgelost.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Hoi @Chris van den Berg ,

 

Kunnen we hier naar kijken als je weer terug van verlof bent?


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

door Esmiranda Vermeer (Bijgewerkt ‎19-07-2023 08:55 door Esmiranda Vermeer )

@Raymond_de_Rozario Deze code zegt me niets. Maar ik volg even want een rapportage van nieuwe leidinggevende is wel handig. Maar jullie leggen dus ergens vast of een nieuwe medewerker een leidinggevende is dus?

 

Wat ik gebruik om te zien welke leidinggevenden er nieuw op teams zitten (maar dat is dus niet per se nieuw in dienst) is een overzicht met hierin startdatum (en einddatum) roltoewijzing. Dan kun je filteren wie er vanaf een specifieke datum een nieuwe roltoewijzing heeft gehad (of bij wie dit gestopt is).