om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
In bestaande rapportages die rubriek persoon en salarisresultaten combineert, krijg ik opeens geen persoons gegevens meer zichtbaar.
Probleem bestaat bij meerdere rapportages.
Zelfs een simpele lijst voor verwerkingsperiode 12-2023 met:
- salarisresultaten looncomponent 1001
- achternaam
- registratie nummer
Geeft geen persoonsgegevens weer.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Vervelend dat de salarisresultaten nog niet goed lijken te zijn.
Het product ontwikkelteam is op de hoogte en is hiermee bezig. Verwachting is dat er vannacht een oplossing wordt toegepast.
Ik heb verder geen details omdat ik niet werk vandaag. Morgen hoop ik meer te kunnen informeren hierover.
Ook hier problemen met reporting. Er lijkt iets niet goed te gaan bij het overhalen van de data en ik heb zojuist een ticket aangemaakt. Hoop dat dit snel wordt opgepakt en opgelost.
Ook hetzelfde probleem
Hier ook hetzelfde probleem. Inmiddels call/ticket voor ingeschoten.
Yes, hier hetzelfde probleem
Wij zitten met hetzelfde probleem!
Hier hetzelfde verhaal.
Ook hier helaas hetzelfde probleem.
Ik heb exact hetzelfde probleem sinds de januari 2024-run. Met uitzondering bij 1 persoon ontbreken bij alle andere werknemers de gegevens van Korte Naam Org. Eenheid, Persoonsnummer en Achternaam. @Raymond Lemmens Heb jij hier inmiddels reactie op gehad?
Hi @Maurice van de Pol hier helaas nog geen reactie op gehad. Ik ga deze maar aanmelden dmv een call.
Gr,
Raymond
Thnx, heb ik ook inmiddels gedaan.
Correctie, ik had het wel al gemeld als call en was inmiddels al opgelost. Dit door de data opnieuw te laten verwerken.
Was in de was met iets anders :s
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.