Mijn Communities
Help
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Geen salarisgegevens over december in rapporten

door FBB Zorgboog (Bijgewerkt ‎23-01-2024 12:37 door FBB Zorgboog )

Wij missen in meerdere Report Builder-rapporten de salarisgegevens over de maand december terwijl we 2023 inmiddels al hebben afgesloten. De gegevens van de eerdere maanden verschijnen wel.

Dit is zowel in Youforce Reporting als in Report Builder het geval. 

Wanneer ik het YR-rapport Journaalpost werknemer draai en ik selecteer het jaar 2023 dan mis ik bij productie periode ook periode 12.

 

Wat is er aan de hand?

En zijn er meer organisaties met hetzelfde probleem?

8 ANTWOORDEN 8
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@https://community.visma.com/t5/user/viewprofilepage/user-id/460540 

Te vroeg gejuicht nu ontbreken zelfs de cijfers van 2024-1 ðŸ˜ 

AR0701
CONTRIBUTOR **

door AR0701

Op dit moment lijkt het erop dat geen enkel rapport inhoud geeft.
Hebben meer mensen hier last van? Ik zie geen verstoring!

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

https://community.visma.com/t5/user/viewprofilepage/user-id/460540

Vandaag verschijnen er zowaar cijfers over de maand december 2023 in de klassieke (RB-) rapporten. Ben nu wel benieuwd wat er aan de hand was en waarom de oplossing zo lang op zich heeft laten wachten.

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Chris van den Berg Ook vandaag nog steeds geen resultaten over de maand december 2023 in klassieke rapporten. Wel over de overige maanden van 2023. Ik heb gisteren via YF een nieuw rapport gebouwd en dan krijg ik wel cijfers over de maand december 2023.

Helaas ook nog geen verdere reactie op het ingeschoten ticket. Ik krijg steeds meer gebruikers die cijfers nodig hebben maar kan ze niet verder helpen.

HELP.

 

 

LouisaFokkert
CONTRIBUTOR **

door LouisaFokkert

Bij ons komt het jaar 2024 niet in het rapport nadat we de pkb gegevens van januari 2024 hebben ingelezen.

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

Ik had de stille hoop dat dit na een nacht weer opgelost zou zijn, maar helaas ðŸ˜ 

Ik hoop maar dat er een snelle actie vanuit Visma komt of n.a.v. de tickets of n.a.v. dit bericht

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Jolanda van Logten ik heb ook een ticket aangemaakt maar was benieuwd of meer soortgelijke problemen hebben. Dank voor je reactie

Jolanda van Logten
CONTRIBUTOR ***

door Jolanda van Logten

Helaas hebben wij ook problemen met missende data in reporting. Ik heb zojuist wel ticket aangemaakt.