Mijn Communities
Help
Ralph
CHAMPION **

Geen waarden eigen rubrieken in rapporten

door Ralph

In onze rapporten worden geen waarden meer getoond van eigen rubrieken. Bij wie speelt dit ook? Geen melding van een storing bekend.

9 ANTWOORDEN 9
Michiel_Kootker
CHAMPION *

door Michiel_Kootker

@Chris van den Berg Is hier al een ontwikkeling in? Na mijn vakantie zie ik dat wij ook een probleem hiermee hebben.

door Chris van den Berg

Als er een issue speelt dan graag een ticket inschieten via service desk @Michiel_Kootker . Als ik zo in jullie omgeving kijk dan zie ik dat de eigen rubrieken aanwezig zijn en gevuld. Wat speelt er specifiek? Mis je specifieke kolommen?

 

 

Frans Jaspersen
CONTRIBUTOR **

door Frans Jaspersen

Ik merk vandaag bij het draaien van signaleringslijsten tbv salarisproductie dat ook bij ons de (eigen) rubrieken tabel niet meer is gevuld. Gelukkig nog kunnen terugvallen op Report Builder...

ElmerH
CHAMPION *

door ElmerH

Bij ons ook geen vulling meer van eigen rubrieken (bijv. PI0085, E00021). Hoop op zsm oplossing. 

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Bij zowel P als DV eigen rubrieken kan ik nog wel waarden ophalen, maar of dit ook in zijn totaliteit klopt weet ik niet. Heb ik nog niet gecontroleerd.

Wij hadden vorige week problemen met de rubriek Aanlevernummer bij salarismutaties. Op 19 juli salarisproduktie afgeroepen en op 21 juli was het aanlevernummer niet bij alle salarismutaties van de juliproduktie gevuld. 

Ralph
CHAMPION **

door Ralph

@Chris van den Berg kan iemand bij Visma hier naar kijken? Heb ook al een ticket aangemaakt, maar geen enkele reactie

door Chris van den Berg

Ik ben nu met verlof maar heb dit forum artikel doorgezet naar service desk en ontwikkel team. Hopelijk wordt het snel verholpen! 

Alex Zwiers
CONTRIBUTOR *

door Alex Zwiers

Klopt bij ons ook en zie ook geen waarden bij P-rubrieken

Ralph
CHAMPION **

door Ralph

@Alex Zwiers zo ver had ik nog niet gekeken, maar inderdaad de P-rubrieken ook geen waarde bij ons