Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Hogere OE niet gevuld met roltoewijzing

door Raymond_de_Rozario (Bijgewerkt ‎17-02-2023 11:33 door Chris van den Berg VISMA )

Goedemorgen,

 

Wanneer een MGR een mutatie indient op haar/zijn eigen kostenplaats, dan gaat deze automatisch 1 niveau hoger. Wanneer hier niemand aan is gekoppeld, dan blijft deze mutatie "hangen".  Ik zou graag een rapportage willen maken waarbij ik kijk welke actieve OE's geen roltoewijzing aan is gekoppeld. Is dit binnen Power BI sowieso mogelijk? En zo ja, kan iemand mij vertellen hoe? Ik krijg het met mijn kennis niet voor elkaar. Ook kan ik de optie voor een inactieve KP niet meer vinden?

 

Raymond_de_Rozario_1-1671443301946.png

 

Raymond_de_Rozario_0-1671443222273.png

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

11 ANTWOORDEN 11
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario (Bijgewerkt ‎06-04-2023 14:09 door Raymond_de_Rozario )

Goedemiddag @TheoLescure en @Chris van den Berg 

 

Ik ben maar weer in het rapport gedoken, en kom een heel eind.

Raymond_de_Rozario_0-1680782137044.png

Nu loop ik tegen twee dingen aan:

 

1. wanneer ik de hiërarchische structuur gebruik, dan krijg ik het niet voor elkaar om op elk niveau de roltoewijzing   te koppelen. Wanneer ik het op bovenstaande wijze oplos dan kan ik wel op elk niveau de roltoewijzing toevoegen, maar mis ik de boom structuur.

2. Een van de OE's die in Beaufort als Inactief staat, komt wel op het rapport naar voren, ondanks dat ik deze er wel uitfilter. Graag jullie hulp.

 

het rapport heet OE roltoewijzing incl. niet gevuld


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

door Chris van den Berg

Hi @Raymond_de_Rozario ,

 

Heb even met Theo overlegd. Ik neem je vraag even over. Kan jij vrijdag even kort meeten? Wij zijn toevallig bezig met een vergelijkbare situatie waarin we de mogelijkheid willen bieden om OU's te zien waar geen Roltoewijzingen op zitten.

 

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Hoi @Chris van den Berg ,

 

Daar heb ik zeker tijd voor, en anders had ik er tijd voor vrijgemaakt. Zou jij wat willen inschieten? Ergens tussen 08:30 en 16:30 moet lukken.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

@Raymond_de_Rozario ik zou dit graag meenemen in het gesprek aankomende dinsdag. Dat gaat ook over roltoewijzingen. Dus ik stel voor dat we deze ook dan oppakken! Wellicht kan ik dan alvast wat laten zien ook.

 

Groeten,

Chris

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

@Chris van den Berg , helemaal goed. Spreken we elkaar dinsdag 17-01 om 14:00


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

@TheoLescure Heb jij misschien tijd om hier samen met mij naar te kijken? Bij voorkeur via online overleg


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

TheoLescure
VISMA

door TheoLescure

@Raymond_de_Rozario Heb jij ook de Hierarchy Org eenheid alle niveaus in het rapport opgenomen?

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario (Bijgewerkt ‎21-12-2022 14:23 door Raymond_de_Rozario )

Hallo @TheoLescure ,

 

Bedankt voor je reactie. Die heb ik inderdaad allemaal meegenomen. Het lastige bij de hiërarchische structuur is dat alleen de naam/omschrijving wordt getoond. De daadwerkelijke kostenplaatsnummers staan hier niet bij. En ik zie ook geen verschil wanneer ik het vinkje aan zet


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

@TheoLescure Dank je wel voor je antwoord. Blokkeren heeft mij al weer een stap verder geholpen. Ik krijg alleen de andere stap, de OE's waar geen roltoewijzing aan is gekoppeld, niet voor elkaar met de door jou genoemde optie. Het lijkt er op dat alleen de roltoewijzingen van niveau 7 worden getoond. Het gaat mij om de niveau's daarboven.

 

Al vast bedankt voor je reactie

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

TheoLescure
VISMA

door TheoLescure

Beste Raymond,

Om de OE's te zien te krijgen waarop niemand staat moet er gekozen worden voor de optie "Show items with no data" / "Items zonder gegevens weergeven". Omdat er een soort van gefilterd wordt zodra je iets toevoegd vanuit de Roltoewijzing. Deze laat dan alleen de regels zien van OE's waarop iemand staat. Moet deze optie worden toegepast op de velden die je hebt toegevoegd vanuit roltoewijzing. Je laat dan de OE regels zien waarop geen data vanuit de roltoewijzing aanwezig is. Ofwel de OE's zonder manager.

De Indicatie actief van de OE is helaas hernoemd in het model. Deze heet nu Blokkeren Org Eenheid. Hier geldt wederom dat allen met een "N" actief is en alles met de waarde "J" inactief is. 

Hopelijk kom je zo verder. 

TheoLescure_0-1671610663208.png

 



Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

@TheoLescure Zie jij een mogelijkheid om een kort overleg in te plannen? Ik denk dat dit meer duidelijkheid voor mij verschaft

 

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden