Mijn Communities
Help
JacquelineDeNiet
CONTRIBUTOR ***

Ingangsdatum en verlenging van toelagen

door JacquelineDeNiet

Bij de interne controle wil men graag weten hoe lang bij medewerkers al een toelage verstrekt wordt. We zijn benieuwd of je de ingangsdatum in een rapport kan zetten van bijvoorbeeld P01382 (functioneringstoelage). Voor de einddatum hebben we een eigen rubriek, hierop kunnen we wel wel rapporteren maar de historische rubriek niet.

3 ANTWOORDEN 3
Christian-B
CHAMPION ***

door Christian-B

@JacquelineDeNiet , 

Goede morgen, 

Ja, dit is mogelijk. 
Er is een veld genaamd "Startdatum". 

Mocht je dit niet kunnen vinden, laat gerust weten!

Groet, 

Christian

JacquelineDeNiet
CONTRIBUTOR ***

door JacquelineDeNiet (Bijgewerkt ‎12-03-2025 10:30 door JacquelineDeNiet )

Goedemorgen @Christian-B , is dat Startdatum onder Salarismutaties? Als ik deze bij het rapport met variabele toelagen zet, dan krijg ik wel meer regels per persoon maar lijkt het erop dat hij de allereerste startdatum niet pakt. Misschien moet ik een andere startdatum nemen, maar dan weet ik niet zo goed welke.

Groeten Jacqueline

door Sven Beerents

@JacquelineDeNiet : het gaat om het veld Startdatum in de tabel 'Dienstverband vrije velden historie' (zie bijlage). Indien deze nog niet aan staat, kun je hiervoor een ticket indienen. Dan zetten wij deze aan (data zichtbaar de volgende dag). Als deze wel aanstaat, gebruik je die velden in je tabel. Je aggregeerd startdatum op 'vroegste' en einddatum (slicer) op 'meest recent' (de totaalregel kun je weghalen via de instellingen van de visual (middelst knop bovenin het visualisatiescherm))