Mijn Communities
Help
Nicolle
CONTRIBUTOR ***

Is er een storing in in Youforce reporting?

door Nicolle

Ik kan geen enkel rapport meer openen. 

Dat lukte gisterenavond wel nog.

12 ANTWOORDEN 12
S_Kuijer
CHAMPION **

door S_Kuijer

@Chris van den Berg Ha Chris! Beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik heb vandaag helaas te maken met vele tijdelijke foutmeldingen, die waarschijnlijk worden veroorzaakt door het updaten van de data (zie ook ticket 41396452). Kan hier ajb iets aan gedaan worden? Of minder vaak updaten of dat gebruikers geen last hebben van dat de data op de achtergrond wordt geupdatet?

Hoor het wel. Gr Sas

ZGV-Louis
CHAMPION *

door ZGV-Louis

Bij ons ook.

Deze persoon als salarisadministrateur kon bij alle rapportages, ook die van report builder (onze rapportages) , maar nu helemaal niets meer.

Ik als applicatiebeheerder kan wel rapportages van youforce reporting zien, maar niet van report builder.

Ik geef ze maar de oude link https://admin.youforce.com/MIBO4/ maar die gelukkig nog werkt.

ZGVLouis_0-1702547659100.png

 

door Chris van den Berg

@ZGV-Louis dit is een ander issue. Heb je gecontroleerd of je rechtsboven niet nog een filter aan hebt staan? bij het trechter? Zou je de labels ook kunnen deselecteren bovenin? Wellicht dat dat helpt?

ZGV-Louis
CHAMPION *

door ZGV-Louis

Jouw tips heb ik gedaan en het werkt! Bedankt. Alleen nog de favorieten niet zichtbaar, maar dat is een andere issue.

Nicolle
CONTRIBUTOR ***

door Nicolle

Het gaat om al mijn nieuwe rapporten. Als ik op details klik zie ik dit:

Nicolle_0-1702547708340.png

 

Gisteren heb ik nog gewoon kunnen bouwen.

door Chris van den Berg

Deze melding heeft te maken met het verversen van het datamodel op dit moment. Dit duurt normaal gesproken maar enkele seconden. Ik ga ernaar kijken en geef je zo een update.

 

@Nicolle  er was een foutmelding bij het verversen van het model. Dit hebben we opgelost en nu zie je als het goed is weer data. Kun je dit bevestigen? 

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Passen jullie dat in de monitoring aan, zodat je de klant voor bent als er iets fout gaat en dit tijdig kan melden in de Community als het wat langer duurt?

Nicolle
CONTRIBUTOR ***

door Nicolle

Ja ik krijg de rapporten weer geopend. Bedankt.

door Chris van den Berg

Kun je op details klikken en daar screenshot van maken?

 

 

Nicolle
CONTRIBUTOR ***

door Nicolle

De nieuwe rapporten.

 

Nicolle_0-1702547544833.png

 

door Chris van den Berg

Oh dat klinkt niet goed. Heb je meer informatie/screenshots van wat je ziet? Gaat het om klassieke rapporten of nieuwe rapporten?