Mijn Communities
Help
Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

Problemen Reporting?

door Esmiranda Vermeer

Zijn er nog meer klanten die problemen hebben in Reporting?
Ik kan al even geen enkel rapport meer openen. Overal de melding ivm 'recalculated'.

Ben nu al bijna een uur aan het proberen, maar zonder resultaat.

6 ANTWOORDEN 6

door Chris van den Berg

@Esmiranda Vermeer vervelend dat het zolang niet werkte. Kun je mij/ons in deze post op de hoogte houden in het geval het weer gebeurd vandaag/morgen? Ondertussen gaan wij kijken of we een oorzaak kunnen vinden.

 

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

door Esmiranda Vermeer

Bedankt voor de reacties. Het ging bij ons om de in Reporting gebouwde rapporten. Zojuist nogmaals geprobeerd en nu werkt alles weer. Heeft toch bijna 1,5 uur geduurd en in die tijd heb ik regelmatig geprobeerd. 

 

Anja Brouwer1
CHAMPION **

door Anja Brouwer1

Ik heb geen problemen als beheerder. Ik kan zowel de standaard als klassieke rapporten openen. Wij hebben de rapportages niet uitgerold dus qua "gewone gebruiker" kan ik hier niets over zeggen

Annette Breeman
CONTRIBUTOR **

door Annette Breeman

Wij hebben ook problemen met reporting. Ik als beheerder kan er nog wel in maar de meeste collega's krijgen een foutmelding van geen toegang.

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

Ik ben ook beheerder en gaat bij alle rapportages, als gebruiker en als beheerder, niet goed.

Het gaat dus niet om de toegang, maar elke rapportage wil de resultaten niet tonen. 

De melding ' .... needs to be recalculated' te lezen bij de details hebben we wel vaker, maar nooit zo lang. En zeker niet bij alle rapporten. 

Annette Breeman
CONTRIBUTOR **

door Annette Breeman (Bijgewerkt ‎09-10-2023 14:09 door Annette Breeman )

Ik kan de rapporten wel openen. Mijn collega heeft dezelfde rechten en die kan ze niet openen. Hij krijgt een foutmelding op de klassieke rapporten. Zijn eigen gebouwde rapporten kan hij wel openen.