Mijn Communities
Help
Rob99
CHAMPION ***

Rapport toont eigen velden niet (meer)

door Rob99 (Bijgewerkt ‎11-09-2024 09:22 door Rob99 )

Vandaag wilde ik een rapport opstarten dat ik vorige week had gemaakt. Bepaalde velden die toonden toen wel een waarde en doen dat nu niet (meer). Aan het rapport is niets veranderd. De velden die niet getoond worden : PI0098, E00137 en E00138.
Laatste 2 zijn dus eigen velden.
Hebben meer organisaties hier last van?

PS: Ik ga er ook een melding van maken overigens want ik denk dat er toch iets aan de hand moet zijn.

9 ANTWOORDEN 9
Vincent2
CONTRIBUTOR ***

door Vincent2

Hier inderdaad ook nog steeds problemen met rapportage met eigen velden.

Irfaan Hoeseni
EXPLORER *

door Irfaan Hoeseni

Ook hier hebben wij hetzelfde probleem. Is dit nog steeds bij anderen?

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario

@Rob99 en @Esmiranda Vermeer wij hebben ook een rapportage die we gebruiken voor een SSO import (via RPA) waarin een eigenveld wordt gebruikt (inlognaam). Die maakt ook gebruik van een eigen veld

Raymond_de_Rozario_0-1726129528320.png

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Esmiranda Vermeer
CHAMPION ***

door Esmiranda Vermeer

Hier werken de eigen velden in reporting ook niet. @Rob99 - Jij verwijst naar een melding op de storingspagina. Ik zie alleen een melding over de berekende velden (welke inmiddels opgelost is), niet over de eigen veld. Hebben jullie ook nog steeds een probleem met de eigen velden?

 

Rob99
CHAMPION ***

door Rob99

Hoi @Esmiranda Vermeer ,
ik vermoed dat het probleem van de 'berekende velden' ook debet was aan de problemen die wij ondervonden met de eigen rubrieken. Er zijn gisteren datasets bijgewerkt en dat heeft ervoor gezorgd dat het bij ons weer ging werken.

Esmiranda Vermeer
CHAMPION ***

door Esmiranda Vermeer

@Rob99 bedankt voor je reactie. Ik heb al een servicemelding aangemaakt om te kijken waarom het bij ons dan nog steeds mis gaat.

Goedgekeurde oplossing
Rob99
CHAMPION ***

door Rob99

TER INFO: Zojuist een reactie gehad van Visma op de melding die ik bij support gedaan heb. Men geeft aan dat er momenteel sprake is van een storing binnen YFR. Op de storingspagina heeft Visma er een bericht van geplaatst.

Eddie Veltman1
CONTRIBUTOR ***

door Eddie Veltman1

Ook bij ons worden de waardes van eigen rubrieken niet meer getoond in YF Reporting

Erg hinderlijk tegen het eind van de afhandeling van je maandproductie voor september.

 

Andre Feijen
CONTRIBUTOR ***

door Andre Feijen

Ik merk ook dat de omschrijving en de waarde van de vrije velden niet worden getoond.