Mijn Communities
Help
Marieke Zonnenberg
CONTRIBUTOR **

Rapport verzuimstatistieken en het verzuimdashboard geven onjuiste percentage weer

door Marieke Zonnenberg

@Chris van den Berg Het rapport verzuimstatistieken en het verzuimdashboard (beide standaard van Visma) geven onjuiste verzuimpercentages weer. In ieder geval tot vorige week was het verzuimpercentage per maand nog redelijk stabiel. Vandaag open ik het rapport verzuimstatistieken en is er per maand een forse daling van het verzuimpercentage zichtbaar. Hartstikke mooi natuurlijk, maar het komt helaas niet overeen met de werkelijkheid. Bijvoorbeeld in september lag het verzuimpercentage rond de 7,7%. Vandaag geeft het rapport en het dashboard voor september 3,56% aan. Wat gaat er mis? Hebben andere gebruikers hier ook last van?

3 ANTWOORDEN 3

door Chris van den Berg

Bedankt voor het melden! We hebben inderdaad iets gevonden wat dit veroorzaakt. We verwachten het vanavond/morgen opgelost te hebben. Ik zal het hier aangeven als de fix is verwerkt.

MdeBeer
CHAMPION ***

door MdeBeer

Hier ook hele lage verzuim percentages. Er is inderdaad iets mis met de cijfers.

StefH
CONTRIBUTOR **

door StefH

Jazeker! Cijfers kunnen niet kloppen, zie ik vandaag! In de zorg over 600 FTE zit ik op 1,5%!

Hoor graag wat er aan de hand is!

Dank voor je melding!