Mijn Communities
Help
Maurice van de Pol
CHAMPION *

Resultaatgegevens februari niet beschikbaar in YouForce Reporting?

door Maurice van de Pol (Bijgewerkt ‎21-02-2023 09:31 door Maurice van de Pol )

Goedemorgen,

 

Een week geleden succesvol de salarisrun van februari gedraaid maar vandaag nog steeds geen resultaatgegevens in YouForce Reporting beschikbaar? Heeft nog iemand dit probleem?

 

(en weet iemand onder welk kopje ik een call kan inschieten aangezien er (nog) geen button YouForce Reporting is?)

9 ANTWOORDEN 9

door Chris van den Berg

@Maurice van de Pol  Edwin Scheidt (ServiceDesk) geeft aan dat hij er wel voor zorgt dat je ticket uiteindelijk bij Youforce Reporting terecht komt. Als het goed is zou dit al gewoon zichtbaar moeten zijn, zo niet kun je ook op Management Informatie een call registreren.

door Chris van den Berg

@Maurice van de Pol we zijn een stap verder gekomen. We zien dat jullie recent PKB hebben ingericht in BO4. Nu hebben wij een mechanisme dat kijkt of er PKB wordt gebruikt of niet. Indien er PKB wordt gebruikt halen we de salarisdata (verdeelde pkb resultaten) uit BO4, zo niet halen we de data gewoon uit GEMAL. Nu jullie PKB hebben ingericht halen we de data sinds deze maand uit BO4, maar daar is de februari data niet beschikbaar.

Wij zijn aan het kijken of we voor jullie een uitzondering kunnen maken en de data toch uit GEMAL kunnen halen op korte termijn. Is dat oke voor jullie? 

Als ik meer informatie heb, kom ik hier bij je terug.

Maurice van de Pol
CHAMPION *

Hoi @Chris van den Berg, dat zou zeker heel fijn zijn als dat op hele korte termijn zou kunnen aangezien we anders geen journaalposten in februari kunnen genereren. Men is bezig met het testen om in de nabije toekomst over te stappen op PKB maar dat is nog niet gerealiseerd. Overigens loopt dit traject al enige tijd en hebben we over januari gewoon via YouForce Reporting de journaalposten kunnen genereren.

Helder! Dat betekent dus dat we de salarisdata uit GEMAL halen en niet uit BO4. Als ik meer info heb, kom ik bij je terug.

 

 

door Chris van den Berg (Bijgewerkt ‎21-02-2023 14:40 door Chris van den Berg VISMA )

@Maurice van de Pol morgenochtend verwachten we dat de data beschikbaar is!

Maurice van de Pol
CHAMPION *

@Chris van den Berg Zou je dit iets specifieker willen aangeven: is de data direct morgenvroeg of "ergens in de ochtend" beschikbaar? 

Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

@Maurice van de Pol als het vannacht goed gaat dan kun je morgenochtend tussen 8-9 uur de data verwachten. 

Maurice van de Pol
CHAMPION *

@Chris van den Berg Bedankt! februari is beschikbaar.

door Chris van den Berg

Hi @Maurice van de Pol , we gaan er meteen naar kijken en hoop je snel een update te geven. Verder zal ik even navraag doen bij de service desk hoe je het best een call voor Youforce Reporting in kan schieten.

 

Groeten,

Chris