Mijn Communities
Help
Mathew Timmerman
CONTRIBUTOR ***

Scrollproblemen bij het maken/bewerken van rapportages

door Mathew Timmerman

De laatste paar weken merk ik in Youforce Reporting, dat als ik in de kolom 'Gegevens' naar beneden scroll en daar iets wil aanvinken t.b.v. een tabel/slicer, dat er elke tweede klik automatisch weer naar boven wordt gescrolld (en niks wordt aangevinkt).

 

Mijn collega's hebben dit probleem ook en het gebeurt zowel in Chrome als Edge. Hebben anderen hier ook last van?

7 ANTWOORDEN 7
Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

door Chris van den Berg

Dit is inderdaad een bekend probleem, wat microsoft gerelateerd is. Het probleem vind alleen plaats in de online omgeving (niet in desktop). Onderstaand idee op de community van Microsoft houden we al even in de gaten en daar heb ik op gestemd. Sinds gister is er een reaactie van microsoft dat ze dit begin augustus op lossen! Goed nieuws dus. 

Ik houd jullie op de hoogte, maar je kunt ook zelf het idee volgen op de community van power bi:

https://community.fabric.microsoft.com/t5/Issues/Power-Bi-Services-quot-Jumps-quot-when-selecting-fi...

ChrisvandenBerg_0-1722501332341.png

 

Mathew Timmerman
CONTRIBUTOR ***

Bedankt voor de informatie en link, @Chris van den Berg ! En een goed vooruitzicht dat het binnenkort zal worden opgelost.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario

Ik dacht dat het aan mij lag... Hier dus ook

 

Raymond_de_Rozario_0-1722434563701.png

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Wij hebben hier ook last van. Wij werken met edge versie 127

Michiel_Kootker
CHAMPION *

door Michiel_Kootker

Ook hier is dat het geval. We maken gebruik van Chrome.

MarvinTergooi
CHAMPION *

door MarvinTergooi

Ja, hier ook hetzelfde probleem. Ik heb er een call voor aangemaakt bij de SD.

Marly Oude Voshaar
CONTRIBUTOR *

door Marly Oude Voshaar

Hier inderdaad hetzelfde probleem.