Mijn Communities
Help
RiaWemel
CONTRIBUTOR **

Status roltoewijzing werkt niet

door RiaWemel

Bij het opnemen van de 'status roltoewijzing' in een overzicht én het filteren op 'Status roltoewijzing' is actief constateren wij dat dit niet juist werkt.

Een manager die per 1 oktober 2023 pas de rol MGR krijgt, staat ook vandaag al vermeld als actief op het overzicht.

 

5 ANTWOORDEN 5

door Chris van den Berg

@RiaWemel ik denk inderdaad dat je een bug hebt ontdekt wat lijkt op datgene wat @cvanstijn in 2022 heeft aangekaart voor dienstverband status. Bedankt voor je reactie hierop @cvanstijn 

@RiaWemel zou je hiervoor een ticket willen aanmaken? Dan zorg ik dat het de juiste prio op onze backlog krijgt. Ik verwacht dat we dit in augustus wel mee kunnen nemen.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

@RiaWemel jouw probleem herken ik niet, maar wel status dienstverband die niet overeen komt met status roltoewijzing. Zie hiervoor ook idee Dienstverband status toevoegen aan roltoewijzing/d... - Visma Community. Deze kan nog wat kudos gebruiken.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@RiaWemel Ik had hetzelfde met dienstverband status actief, zie onderstaande dat Visma|Raet dat heeft aangepast, waarschijnlijk dient dat ook voor bovenstaande doorgevoerd te worden. Maar degene die bij jullie de rol met een ingangsdatum in de toekomst in Beaufort heeft vastgelegd, die weet waarschijnlijk wel dat de datum niet in de toekomt kan liggen met een ingangsdatum, dan krijg je deze ook niet in het rapport naar voren.

 

cvanstijn_0-1691668555990.png

cvanstijn_2-1691668609455.png

 

 

RiaWemel
CONTRIBUTOR **

door RiaWemel

Reporting staat toch los van youforce en HRSS?

In het datamodel dat voor reporting wordt gebruikt staat de toekomst manager wel, inclusief de ingangsdatum, dit kan ook opgenomen worden in het rapport. Maar de status lijkt niet te kijken naar de ingangsdatum.

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@RiaWemel Een rol met een datum in de toekomst kan toch niet? Zie onderstaand kennisartikel. De rol kan dan niet goed doorkomen.

 

cvanstijn_0-1691666380381.png