Mijn Communities
Help
Schiff01
CHAMPION **

Systeemmutaties

door Schiff01

Komt Raet binnenkort ook met een standaard overzicht van systeemmutaties? Zo niet, is er een instructie beschikbaar hoe we een dergelijk bestand zelf in Reporting kunnen bouwen? Wanneer ik nu de benodigde velden toevoeg krijg ik een leeg rapport. Wanneer ik de logdatum of ingangsdatum toevoeg als slicer dan blijven de datumvelden grijs en heb ik niet de mogelijkheid om een datum in te geven. 

17 ANTWOORDEN 17
Schiff01
CHAMPION **

door Schiff01

Ik heb het bestand van Ralph ingelezen in onze Reporting omgeving. Ik heb Ralph weggehaald als gebruiker ID in de slicer. Helaas krijg ik onze gebruikers niet te zien. Ik heb het bestand daarom vanaf nul opgebouwd, aan de hand van het bestand van Ralph. Helaas blijft ook dit bestand leeg. Bij gebruiker ID krijg ik niets te zien, zie onderstaande printscreen. Waar zou dit aan kunnen liggen? 

Schiff01_0-1679302652598.png

 

door Chris van den Berg

@Schiff01 dit lijkt een issue inderdaad. Hiervoor moeten we even de service desk inschakelen. Zou je een ticket in willen schieten? Wat is jullie klantnummer? Dan kan ik alvast kijken. 

Schiff01
CHAMPION **

door Schiff01

Ons klantnummer is 6472660. Ik zal morgen een ticket aanmaken. Dank alvast voor het uitzoeken.

door Chris van den Berg

Bij mij gaat het wel goed. Is het wel een zip bestand?

RenéA
CHAMPION *

door RenéA

Ik heb het rapport nog niet ontvangen. Mailadres: r.aengenend@karakter.com

RenéA
CHAMPION *

door RenéA

Dank je Chris!

door Chris van den Berg

Wat leuk om te lezen dat de eerste rapporten al worden gedeeld! 

@Ralph  Het is wel mogelijk om het bestand te archiveren als ZIP bestand en dan hier op dit forum toe te voegen!

Ralph
CHAMPION **

door Ralph

@Chris van den Berg dan krijg ik de melding: "het bestandstype (.zip) wordt niet ondersteund

RenéA
CHAMPION *

door RenéA

Zouden wij dit rapport ook kunnen krijgen? Bvd Chris.

RenéA
CHAMPION *

door RenéA

r.aengenend@karakter.com

door Chris van den Berg

@Schiff01 het staat niet op de planning nog om er 1 te maken. Zou je een paar screenshots willen delen hier van je poging om er 1 te maken? Wellicht moeten we hier een ticket van maken richting de service desk. Dit is natuurlijk een rapport wat gewoon zou moeten kunnen.

Ralph
CHAMPION **

door Ralph

ik kan bevestigen dat een rapport voor systeemmutaties werkt (zou moeten werken). Gebruik deze dagelijks.

Ralph_0-1678954605796.png

Ralph_1-1678954653970.png

 

Schiff01
CHAMPION **

door Schiff01

Dank voor de reactie. Is het mogelijk het door jou gebruikte bestand te delen? Dan kan ik het hopelijk inlezen in Reporting en kijken of het bij ons ook werkt en wat ik fout doe in het bouwen van een dergelijk rapport.

Ralph
CHAMPION **

door Ralph

dat kan, maar niet mogelijk in Community. Wat is je e-mailadres?

Schiff01
CHAMPION **

door Schiff01

Dat is m.regtop@ggz-nhn.nl

Bedankt voor de hulp!

Ralph
CHAMPION **

door Ralph

zojuist gemaild.

RenéA
CHAMPION *

door RenéA

Heb je ook een ontvangstbevestiging gekregen. Want ik heb het niet ontvangen?