om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Goede morgen allemaal,
Kan iemand a.u.b. vertellen of er een DAX code is waarmee ik tekst dikgedrukt in een DAX formule kan verwerken.
De tekst in de DAX formule is bijvoorbeeld: "Bijlage 1" & " "
Ik wil dan Bijlage 1 dikgedrukt tonen.
Alvast bedankt!
Groet,
Christian
Goedemorgen @brussaard-c ,
Alles wat je wilt weten over DAX kun je hier vinden: Naslaginformatie over Data Analysis Expressions (DAX) - DAX | Microsoft Learn
In dit geval wil je HTML code toepassen in je DAX statement. Dit kan wel maar is tricky. Ik heb hier een goeie instructie gevonden in hoe je dit toch kunt toepassen: Bold, italic, underline etc. in Power BI - BI Samurai
Goede middag Björn,
De betreffende artikelen had ik al gevonden, echter is dit net niet helemaal wat ik nodig heb.
Ondertussen heb ik al een goed alternatief gevonden.
In iedergeval heel erg bedankt voor het meedenken!
Groet,
Christian
Hoi Christan,
Misschien is het leuk/handig als je het door jou gevonden alternatief deelt 🙂
Goede morgen Raymond,
Uiteindelijk heb ik gekozen om de desbetreffende rubrieken niet achter elkaar op te sommen, maar af te breken. Hiermee bedoel ik dat ik in mijn DAX code UNICHAR(10) heb verwerkt, zodat iedere waarde op een andere regel wordt getoond, ook als het rapport bijvoorbeeld geëxporteerd zou gaan worden.
Met name de leesbaarheid voor de eindgebruiker in het rapport zelf, en in bijvoorbeeld de export vind ik uiteraard het belangrijkste. Niet dat na een eventuele export de data in de export nog eens bewerkt moet worden.
Groet,
Christian
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.