Mijn Communities
Help
RobZuethof
CHAMPION **

Flow betaald ouderschapsverlof

door RobZuethof

Komt er binnenkort een flow voor aanvraag betaald ouderschapsverlof. Dit gaat 2 augustus pas in, maar wij krijgen er nu al vragen over.

70 ANTWOORDEN 70
Paul Reijnders
CONTRIBUTOR **

door Paul Reijnders

Hallo @Marloes Feenstra, is deze link alleen voor Vismanet klanten of ook voor Youforce/Beaufort klanten?

door Marloes Feenstra

Hallo Paul, het zit niet mee zie ik....
Webinar Ouderschapsverlof | 5 juli 2022 - 09.00 | Voor Youforce, Beaufort Gemal:
https://www.vismaraet.nl/software/webinar-ouderschapsverlof/?utm_source=Eloqua&utm_medium=email&utm_...

 

Webinar Ouderschapsverlof | 24 juni - 12.30 | Voor Visma.net HRM & Payroll

https://www.vismaraet.nl/software/webinar-ouderschapsverlof-vismanet/?utm_source=Eloqua&utm_medium=e...

 

Voor de HR Core Education / HRiS klanten komt nog communicatie

Elfi
CONTRIBUTOR ***

door Elfi

Deze link werkt niet.

Marie-Louise de Regt
CONTRIBUTOR ***

Goedemorgen @Marloes Feenstra kunnen we een werkende link krijgen?

door Robert Kuijpers

Hoi Marloes,

 

Bij mij werkt de link ook niet?

 

Groeten,

Robert

Jeroen de Kruijff
CONTRIBUTOR **

Hi Marloes,

Bij mij werkt deze link niet.

Groetjes, Jeroen

 

Wim Boogaard
CHAMPION *

door Wim Boogaard

@Marloes Feenstra , de link werkt niet.... Wil je een juiste delen? B.v.d.

Kitty van Kleef
CONTRIBUTOR **

door Kitty van Kleef

Ik lees graag mee en hoor graag wanneer je je kan aanmelden voor webinar.

Groeten,

Kitty

door Marloes Feenstra

door Marloes Feenstra

Hallo, we zijn bezig om een best practice workflow te maken ,we zijn nu nog feedback aan het ophalen bij een aantal klanten.

Op 5 juli  gaan we, van 9.00 tot ongeveer 10.30, een webinar organiseren speciaal voor betaald ouderschapsverlof.
Dan zullen we jullie mee nemen in de nieuwe workflow.

De uitnodiging hoop ik eind volgende week te hebben, dan zal ik ook hier de aanmeldlink plaatsen.

Groeten Marloes

Anja Brouwer1
CHAMPION **

door Anja Brouwer1

Is dit alleen voor beaufort of ook voor HR Core online. Indien ook voor HR Core online ontvang ik ook graag een uitnodiging.

door Marloes Feenstra

Hallo Anja, 
Dit is ook voor HR Core Online, hierbij de aanmeldlink:
Webinar - Ouderschapsverlof - 5 juli / Youforce, Beaufort Gemal

Carlam
CONTRIBUTOR **

door Carlam

IK heb wel interesse voor de webinar. 

 

groeten Carla

Angela Heins
CHAMPION *

door Angela Heins (Bijgewerkt ā€Ž25-05-2022 16:25 door Angela Heins )

@Marloes Feenstra 

Hallo Marloes,

 

Wij willen graag input leveren voor de best practice workflow. Kunnen jullie ons nog aanhaken voor input??

 

Daarnaast een vraag uit de organisatie: Is er ook eerder of later een webinar voor de medewerkers die op vakantie zijn??

door Marloes Feenstra

Hallo Angela, voor dit keer zijn er andere klanten aangehaakt. Voor nu hebben we voldoende input.
Het webinar van 5 juli wordt ook opgenomen en deze kunnen jullie later ook terug kijken.

Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

Hoi Marloes,

 

Is het mogelijk dat indien de BP eerder gereed is dan 5 juli, dit ook gecommuniceerd wordt? We willen namelijk de workflow zsm inrichten. 

 

door Marloes Feenstra

Hoi Frank,
We zijn nog aan het wachten op de velden in Beaufort, het duurt hierdoor helaas wat langer.
Indien deze eerder beschikbaar zijn, laten we het weten!

Jeanine Kraal
CONTRIBUTOR **

door Jeanine Kraal

Hoi Marloes, bedankt voor het bericht. Bedoel je met 'de nieuwe workflow'' dat er een best practice komt om een workflow te bouwen? Is de best practice al eerder beschikbaar zodat wij deze flow al eerder kunnen laten bouwen? 

door Marloes Feenstra

Hoi Jeanine, 
Wij gaan een best practice workflow bouwen, die kunnen jullie gebruiken en indien nodig aanpassen.

Jeanine Kraal
CONTRIBUTOR **

door Jeanine Kraal

oke helder. Ik zit even met een praktisch ding. Wij hebben tot 1 juli iemand beschikbaar die deze flow bij ons kan bouwen. Daarna niet meer. Is de best practice al beschikbaar?