Mijn Communities
Help
marjavanderkolk
CHAMPION ***

Ingestelde vervanging in HRSS werkt niet

door marjavanderkolk

Zijn er meer organisaties bij wie de ingestelde vervanging van MGR's niet werkt? 
Bij de ene vervanging werkt het wel en bij een andere niet, in het verleden ook al problemen mee gehad, die vervanging duurde kort waardoor het niet zo'n probleem werd maar nu komt dit wederom voor en gezien de drukte bij de servicedesk ben ik even benieuwd of meer organisaties hier last van hebben. Hoor het graag. 

Marja van der Kolk
14 ANTWOORDEN 14
Goedgekeurde oplossing
marjavanderkolk
CHAMPION ***

door marjavanderkolk

Inmiddels is het probleem boven water, en is het probleem tijdelijk op een andere manier opgelost.

Visma doet nog verder onderzoek naar het probleem. 

Dank allemaal voor het meedenken. gr. Marja

Marja van der Kolk
Marianne van Loenen
CONTRIBUTOR ***

door Marianne van Loenen

Ik haak even aan; wij hadden (hebben) hier ook last van. Niet bij alle maar bij een enkele manager waarvoor vervanging was ingeregeld

door Ingrid Russchen

@marjavanderkolk Goedemorgen Marja, Op dit moment hebben we geen generieke problemen met de vervanging. Wil je een aanvraag aanmaken met de gegevens van de vervanger, wie vervangt wie. Dan kunnen we sowieso heel specifiek naar jullie probleem kijken.

Alvast dank.

marjavanderkolk
CHAMPION ***

@Ingrid Russchen er staat een call uit 61792053 daarin staat alle informatie. gr. Marja

Marja van der Kolk
AngelaHeins
CHAMPION *

door AngelaHeins

Hallo @marjavanderkolk ,

Dit hebben wij ook, tenminste als er bij jullie ook de melding komt:

AngelaHeins_0-1749103985510.png

Heb hier gisteren een call voor aangemaakt. Er lastig, daar we een nieuwe medewerker indienst krijgen die maandag begint.

marjavanderkolk
CHAMPION ***

door marjavanderkolk

@AngelaHeins wij krijgen geen melding, maar het werkt gewoon niet.... Heel lastig is het inderdaad.

Marja van der Kolk
Rob99
CHAMPION ***

door Rob99

Ik haak even aan want deze week van MGR gehoord dat hij eergisteren nog wel iets kon bij medewerkers van een andere LG en een dag later niet meer. Dit terwijl er vermoedelijk niets aangepast is bij vervanger instellingen. 'Rara hoe kan dat' zou je denken. Het kan zijn dat de LG het verkeerd heeft gezien en daar gaan we morgen op kantoor samen even naar kijken.

Francis Bethlehem1
CONTRIBUTOR **

door Francis Bethlehem1

De vervanging voor verzuim, declaraties en verlof gaat bij ons nu via de app. Dat lijkt goed te werken en is ook makkelijk in te stellen. Andere zaken moet je instellen via de Self Service. Ik heb nog niet vernomen dat wij daarmee problemen hebben. 

marjavanderkolk
CHAMPION ***

@Francis Bethlehem1 

Dit klopt bij ons werkt het ook wel voor verlof, verzuim etc. via de app. Echter binnen HRSS werkt het niet voor opgestarte mutaties waarbij de MGR moet goedkeuren, daar blijft de oude MGR die nu vervangen wordt hangen in het systeem. 

😉

Marja van der Kolk
Rob99
CHAMPION ***

door Rob99

Dit zou dus wel of ook opgelost moeten worden toch?
Is hier al iets voor aangemaakt?

marjavanderkolk
CHAMPION ***

door marjavanderkolk

@Rob99 er staat een  call uit maar tot nu toe nog geen oplossing.

Marja van der Kolk
Jolanda van Ekeris
CONTRIBUTOR *

is hier al een oplossing voor. Wij hebben er ook last van.

marjavanderkolk
CHAMPION ***

@Jolanda van Ekeris nee er is geen oplossing voor en Visma gaat er niet verder naar zoeken. Het wachten is op de nieuwe centrale vervanging, dat heb ik als antwoord gekregen waar ik uiteraard zeer ontevreden over ben. Maar daar heeft Visma blijkbaar geen boodschap aan. Ik heb dit op het nieuwe portaal gedeeld op het forum en wij zijn als organisatie dus niet de enige die hier hinder van ondervinden.

Marja van der Kolk
Francis Bethlehem1
CONTRIBUTOR **

Vervelend probleem, gelukkig hebben wij dat niet 🙂