Mijn Communities
Help
Ineke1961
CONTRIBUTOR **

Toegang tot Selfservice geweigerd??

door Ineke1961

Vandaag na inloggen lukt het niet om Selfservice te openen. "Toegang geweigerd" is de melding. Meer klanten hier problemen mee?

22 ANTWOORDEN 22
brussaard-c
CHAMPION ***

door brussaard-c

@Christiaan Sluis , 

 

Goede middag, 

 

Vanmorgen heb ik ook de melding "Toegang geweigerd" in beeld gezien. 
Na opnieuw inloggen met Incognito geen problemen meer ondervonden. 

Wellicht is er nog steeds sprake van de storing, echter sinds vanmorgen niet meer uit incognito gegaan.

Overigens alleen met een IC account problemen gehad. Medewerkersaccount heeft geen problemen, althans, mijn eigen account niet.

Issue vanmorgen al aangemaakt bij Visma Support.

 

Groet, 

 

Christian

PGorji
CONTRIBUTOR **

door PGorji

Ik krijg het bijna elke dag.

Carola de Vries1
CHAMPION *

door Carola de Vries1

Ik kon ook niet meer in de Sandbox, krijg dezelfde melding

Hoi @Carola de Vries1 ,

Ik wil je vragen om een ticket aan te maken waarin je aangeeft met welke gebruiker je dit ervaart.

Roel_Harmsen
CHAMPION ***

@Christiaan Sluis ; Op dit moment werkt de Inbox, MijnYouforce en Self Service niet naar behoren. Ik heb een ticket aangemaakt, maar dan wordt het als laag ingeschaald. Ik vind het wel vervelend worden en lang duren.

Hoi @Roel_Harmsen ,

Ik heb je ticket gevonden en zie dat deze van afgelopen maandag was, en sinds vanmiddag ook in behandeling is. Zelf ben ik van mening dat context van groot belang is bij zulke opmerkingen. Hier gaat het om een verklaarbare situatie voor 1 gebruiker. Ook dat is vervelend, maar een andere orde van grootte dan tijdens de storing.

Mdbusser
CONTRIBUTOR ***

door Mdbusser

@Christiaan Sluis , onze medewerkers hebben helaas nog steeds problemen met self service en blijven de melding krijgen: toegang geweigerd. Volgens de storingspagina is er echter geen storing meer.

door Christiaan Sluis

Hoi @Mdbusser 

 

Wil je hiervoor een ticket aanmaken en aangeven om welke gebruikers dit gaat en bij welke actie? Kan het zijn dat dit toekomstige medewerkers zijn en dat je nog niet in Autorisatiebeheer Toegang tot Self Service medewerker hebt toegevoegd aan Alle gebruikers?

Mdbusser
CONTRIBUTOR ***

door Mdbusser

Dag Christiaan, zojuist een bevestiging gehad dat men weer het e.e.a. toe kan passen maar nu kom ik in de problemen met dat er meerdere werknemers plots geen geldig dienstverband hebben om in hun personeelsdossier/self service te mogen. Dit komt nu al bij 3 medewerkers voor terwijl zij volgens BEaufort wel een geldig dvb hebben.. 

door Christiaan Sluis

Hoi @Mdbusser ,

Wij kunnen je het beste helpen met een ticket omdat we daar met details kunnen werken. Als het probleem zich ook voordoet in personeelsdossier is het zeer waarschijnlijk dit op een centrale plaats in Youforce (nog) niet goed staat.

door Christiaan Sluis

Beste klanten,

 

Er was gisteren een incident zoals ook gecommuniceerd op https://status.vismaraet.nl/. Het probleem zat in een centrale autorisatiemodule, waardoor dit op diverse plekken problemen gaf.

 

@ArnaudvG Er is zeker weten geen 4 dagen storing achter elkaar. Als jij zo lang een probleem ervaart is het raadzaam om een ticket te loggen zodat onderzocht kan worden wat het probleem is.

ArnaudvG
CONTRIBUTOR **

door ArnaudvG

Dank voor je reactie @Christiaan Sluis 

 

Selfservice heeft met grote regelmast verstoring (en vaak van korte duur). De afgelopen genoemde werkdagen was dat al het geval alleen gisteren was het dusdanig van duur dat ik het gemeld heb bij mijn contactpersoon. Ik ga niet voor elke wissewasje een ticket indienen namelijk. (Zoals er duidelijk nu een probleem lijkt met rapportages wacht ik even af of dit tijdelijke drukte is of niet voordat ik het weer zal melden).

Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

Hier ook problemen, krijg veel meldingen. Vervelend, hopelijk word het snel opgelost.

Liesbeth de Gruijter
CONTRIBUTOR **

door Liesbeth de Gruijter

Hier ook toegang geweigerd, eerst in RVM nu ook in SS. Heel vervelend!

PAdelaar
CONTRIBUTOR **

door PAdelaar (Bijgewerkt ‎21-10-2024 11:40 door PAdelaar )

Zojuist de Servicedesk gesproken. Ik was de eerste die dit bij hen gemeld heeft. Wellicht toch een officiele melding maken.

 

Marjan Arends Elker
CONTRIBUTOR ***

door Marjan Arends Elker

Als ik in de inbox op een actie voor selfservice klik, kom in wel in selfservice.

 

Ik weet bij een vorige storing stonden ergens links naar alle modules, weet iemand nog waar die staan

ik ben met name op zoek naar rvm

 

Dank alvast

MdeBeer
CHAMPION ***
AR0701
CONTRIBUTOR ***

door AR0701

Ik ontvang nu meerdere meldingen. Cookies verwijderen hielp zojuist wel.
Kreeg ook melding dat document niet gegenereerd wordt.

Myrtille Dullaert
CONTRIBUTOR ***

door Myrtille Dullaert

Ik had dit probleem net ook, nu de melding 'Er zijn geen processen beschikbaar'.

Wim Boogaard
CHAMPION **

door Wim Boogaard

Ja, hier ook weer plotsklaps foutmelding. Een kwartier geleden ging het nog goed. 

WimBoogaard_0-1729499117683.png