Mijn Communities
Help
RBijlholt
CONTRIBUTOR ***

Verstoringen in Selfservice 2022-09-20

door RBijlholt

Wij ervaren performance issue's nadat we op de tegel Selfservice hebben geklikt.

We zien nu de boodschap :

 

Beveiligde verbinding mislukt

Fout tijdens het verbinden met youforce.raet.com.

De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.

Meer info…

 

 

 

116 ANTWOORDEN 116
FRHopma
CONTRIBUTOR *

door FRHopma

Onderin de hoek staat “wachten op westeurope-1.com.applicationinsights.azure.com…” bij een wit scherm. Tik op een apart tabblad dit adres in dan komt de mededeling “page not found”.

Jeroen de Kruijff
CONTRIBUTOR **

door Jeroen de Kruijff

Wij zitten voor de tweede dag in cursus waarbij Youforce er op beide dagen ook continue uit ligt. 

Best genant... Zeer sneu voor de trainer, zeer irritant voor de deelnemers.

RKnol
CONTRIBUTOR **

door RKnol

WIj hebben niet alleen last van traagheid, maar ook sommige pagina's die niet laden.

Martijn den Brok
CONTRIBUTOR ***

door Martijn den Brok

op dit moment nog steeds erg traag helaas. 

Jos Verwaaijen1
CONTRIBUTOR ***

Hier ook erg traag in HR Self Service. 

Martijn den Brok
CONTRIBUTOR ***

OP dit moment niet mee te werken, ik ben een nieuwe workflow aan het (proberen) te maken. maar dat is niet te doen vandaag. Is er al zicht op een oplossing? knipsel.png

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Goedemorgen,

 

Misschien moet er actievere monitoring plaatsvinden vanuit V|R. Het kan toch niet zo zijn dat er eerst verschillende mensen een melding moeten plaatsen over traagheid en dat er vervolgens pas om 09:45 door Visma een bericht wordt geplaatst dat er vertraging is geconstateerd.

 

Bij deze nogmaals het verzoek om in berichtgevingen vanuit Visma de daadwerkelijke foutmeldingen d.m.v. een screenshot o.i.d. toe  te voegen. Ik weet dat het mijn allergie is, maar wanneer vanuit een professioneel bedrijf naar de klant toe wordt gecommuniceerd is mijn verwachting dat dit volledig gebeurd. Niet in de trant van "hij doet het niet" of "een foutmelding".


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

marcoverheij
CONTRIBUTOR ***

door marcoverheij

Hier ook weer heel veel klagende mensen!

Wim Boogaard
CHAMPION *

door Wim Boogaard

Inderdaad, vanmorgen een nieuwe dag met een slechte start. Performance hopeloos en foutmeldingen. 

VVCdeVries
CONTRIBUTOR ***

door VVCdeVries

Ook hier wederom foutmeldingen, interne systeemfouten en beveiligde verbinding mislukt.....

TinekeP
VISMA

door TinekeP

Hier inderdaad ook weer problemen met HRSS

Natalja Klavers
CONTRIBUTOR ***

door Natalja Klavers

Vandaag ervaren we weer problemen met HRSS. Heel vaak verschijnt 500-melding.

 

M Overvliet
CONTRIBUTOR *

door M Overvliet

Zijn er wederom performance problemen?

Maurice van de Pol
CHAMPION *

door Maurice van de Pol

Ook vandaag werkt SelfService zeer traag of geeft een foutmelding. Graag een statusupdate!

Piet Kunenborg
CONTRIBUTOR ***

door Piet Kunenborg

Wokflow wijzigen werkt SUPER.. langzaam. Een gekoppeld document op 'overschrijven' zetten, genereert de volgende fout: 

Het server-IP-adres van we-p-app-hrss-frontend.hrss.youforce.me kan niet worden gevonden.
Ik zal er wel weer een request van indienen - ik wacht nog op een adequaat antwoord op het request van juli.

JVANGILS
CONTRIBUTOR *

door JVANGILS

Alles hier is heel erg langzaam

John KVK
CONTRIBUTOR **

door John KVK

Weet niet of anderen er ook last van hebben, maar wij hebben geen tedoen meer in zowel productie als sandbox. en hebben bijvoorbeeld op bij de medewerkerkaart geen personeel meer in beeld. 

John KVK
CONTRIBUTOR **

door John KVK

Dit lijkt inmiddels opgelost door opnieuw in te loggen, bij Youforce. 

door Katinka te Booy

Beste John,

 

Zou je hiervoor een request kunnen indienen, graag inclusief schermafbeeldingen. Dan kunnen we dit issue verder onderzoeken. Er is vanochtend wel een piek geweest rond 9 uur wat ook rond die tijd voor problemen heeft kunnen zorgen. Deze piek is inmiddels weer opgelost. Maar mocht je nu nog problemen hebben dan horen we dat graag via een request.

 

Groetjes,

Katinka

Stieneke de Voogd1
CONTRIBUTOR **

door Stieneke de Voogd1

De verstoring van gisteren is nog niet opgelost, anders dan door Visma aangegeven, @Katinka te Booy kun je een update geven?

 

 

Hi Stieneke,

 

We zagen dat er een piek was in de performance vanochtend rond 9 uur. Deze is inmiddels weer verholpen. We verwachten dat dit is ontstaan doordat veel klanten tegelijk rond die tijd zijn gaan checken of de issues van gister waren verholpen. Ik krijg wel berichten dat er op dit moment nog issues spelen met Youforce zelf. Ook dit kan een doorwerking hebben op de performance van self service. Mocht je na een keer opnieuw inloggen nog steeds issues ervaren, laat het ons dan vooral weten via een request.

 

Groetjes,

Katinka