Mina produkter
Hjälp

Visma.net Approval - Ny efterfrågad funktion i helgens uppdatering

av Charlotte Mårtensson (Uppdaterad ‎06-11-2017 15:17 av Gunilla Bengtsson VISMA )

Visma.net Approval uppdateras till version 1.62 den 5 september.  En ny efterfrågad funktion är att ni nu kommer  att kunna söka på koddelar och konto i historik och processöversikt.

Charlotte Mårtensson
6 SVAR 6

av Charlotte Mårtensson

Hej Tina, det måste finnas fakturor som är konterade på projektnummer för att kunna få träff. Sökningen görs enbart på värden som finns i Visma.net Approval. Får du inte rätt på det så kan din Visma support hjälpa dig vidare.

Charlotte Mårtensson
Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej, nu har jag fått funktionen men kan endast söka på konto. Vårt största behov är att söka på projektnr. Är det en inställning jag gör själv för att få fram den funktionen?

mvh Tina

av Charlotte Mårtensson

Nu skall samtliga Visma.net Approval kunder som använder Document Center har tillgång till funktionen Avancerad sökning. Några av er kunder har fått vänta  lite längre men hoppas att detta inte orsakat för mycket problem för er. 

Charlotte Mårtensson

av Charlotte Mårtensson

Hej Tina,

Tyvärr så har vi  en fördröjning på att uppdatera Visma.net Approval  men utrullning pågår. Jag har fått preliminärt besked att detta skall vara klart  hos samtliga kunder nu i slutet av december.  

Charlotte Mårtensson
Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej,

Jag kan inte hitta funktionen. Jag saknar "avancerad sökning"-knappen i min vy.

Hur gör jag?

Tacksam för svar!

mvh Tina

 

 

av Charlotte Mårtensson

Om ni inte hittar funktionen att söka på konton koddelar beror detta på att  uppdateing sker löpande till er kunder kommande veckorna.

Charlotte Mårtensson

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här