för att få en personlig vy
för att få en personlig vy
I TransPA står jag som en av arbetsledarna, men mitt efternamn är fel. Var ändrar jag det?
Mvh Lena
Löst! Gå till lösning.
Varför sätter ni en lösning som fixad när den inte är det?
Är det inte jag som användare som ska avgöra när något är fixat och klart?
Mvh Lena
Under verktyg-inställningar-systemanvändare klicka på pennan bredvid ditt namn efter du ändrat ditt efternamn klicka på spara.
Hej, @Joakim Berntsson : Nej, namnet uppe till höger är inte det jag talar om.
Hej, @LenaFritzson : Nej, under Verktyg kommer jag endast åt något som heter snabbregistrering och har med att snabbt mata in tider för en anställd.
Vi tar det igen och nu kanske jag uttrycker mig lite mer tydligt:
Var ändrar jag mitt namn?
Mvh Lena
Om du bara ser rutan snabbregistrering så har du inte tillräckligt med behörigheter med att ändra detta själv, inställningen ligger under verktyg-inställningar-systemanvändare för att komma åt dessa inställningar behöver man ha rättigheter till systeminställningar som användare ,ni kan läsa mer om behörigheter här
Du får höra med din kollega om de kan ändra åt dig eller ger dig mer behörigheter så att du kan ändra det själv. Har du fler support frågor kontakta gärna oss på telefon 0524 -48 00 00 eller via e-post support.transpa@visma.com Ha en fortsatt fin dag!
Ville bara berätta att jag fått någon slags behörighet så jag har lyckats få till rätt namn.
Tack för tipset.
Mvh Lena
Toppen Lena att du har fått rätt namn i TransPA. Har du fler supportfrågor ring eller mejla oss gärna.
Vår mejl är support.transpa@visma.com vårt telefonnummer 0524-48 00 00 tryck val 1 så kommer du till support. Du får ha en fortsatt fin dag!
Hejsan Lena.
Om det är ditt namn längst upp till höger i TransPA som du vill ändra så behöver du logga in på Home.visma.com och justera ditt namn där, det är samma inloggnings uppgifter som till TransPA,
https://home.visma.com/home.
Ring oss på support om ni behöver hjälp 0524 - 48 00 00 eller chatta med oss direkt i produkten.
Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.
Läs mer om prenumeration härCopyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.