Mine produkter
Hjælp
Susanne2505
CHAMPION *

Brev til medarbejdere angåede ny ferielov

af Susanne2505 (Opdateret ‎17-07-2019 09:23 af Thor Lundehoj VISMA )

Hej Jeg har været på årskursus i Værløse og der lovede man os, at Visma ville udarbejde et brev angående den nye ferielov som vi kunne sende ud til vores medarbejdere. ( evt. bruge det som en ide hvad der kunne står ) Vi har dog stadig ikke modtaget eller hørt noget om dette brev. Er der nogen af jer andre der har modtaget dette brev eller har I måske selv udarbejdet et brev angående dette emne som I ville dele med mig/os ? På forhånd tak

10SVAR10
GittePedersen
CONTRIBUTOR *

af GittePedersen

Hej

 

Jeg har heller ikke modtaget brev mv. som I skulle have sendt ud I januar.

 

Mvh  Gitte Pedersen

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Gitte

 

Jeg har sendt mailen til dig i din Community-indbakke.

 

Venlig hilsen

Mads

PernilleT
CONTRIBUTOR ***

af PernilleT

Jeg syntes heller ikke jeg har set brevet, og der kommer da heletiden mail fra VISMA, 

så det forstår jeg ikke

Pernille

Godkendt løsning
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous (Opdateret ‎22-02-2019 13:10 ( )

Hej @PernilleT og @Susanne2505 

 

Som Vicky og Pia skriver det, blev brevene sendt ud i januar-udgaven af vores nyhedsbrev den 18/1.

 

Vh Mads

 

EDIT: Skriv til mig, hvis I ønsker dem tilsendt igen.

Lykke Brinch
CONTRIBUTOR *

af Lykke Brinch

Hej

Kan ikke se at jeg har modtaget en nyhedsmail 18/1, så jeg vil gerne have en mail med disse breve:)

Hilsen Lykke

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Lykke

 

Jeg har sendt dem til dig via beskeder.

 

Vh

Mads

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej @Anonymous 

 

Laver I aldrig engelske udgaver? Altså bare så den danske udgave er øverst og den engelske er nederst. Tænker vi er flere virksomheder som har medarbejdere som ikke forstår/læser dansk. Det er i hvert fald nemt og god service når I nu bruger tid på at lave de her breve, så skal virksomhederne ikke selv skal bruge tid på at sidde og oversætte.

 

Vh. Martine

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Martine,

 

Vi fik udarbejdet udgaver på engelsk i sidste uge. De kan selvfølgelig bestilles ved at kontakte vores hotline eller bestille hjælp til opgaver via vores community.

 

Venlig hilsen

Jakob Strøm

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous
Det var i mail fra Visma Enterprise den 18. januar 2019 kl. 13.30 med emnefeltet "Informer din organisation om den nye ferielov"... du kan prøve at søge på det i gamle e-mails... /Pia
Godkendt løsning
Vicky Sørensen
VISMA

af Vicky Sørensen

Hej Susanne2505

 

Brevene er sendt ud sammen med vores nyhedsmail. Hvis du ikke modtager den, så kan du kontakte kundecenteret, som kan sende dem til dig.

 

Venlig hilsen

Vicky Sørensen

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.