Mine produkter
Hjælp
AnjaH
CONTRIBUTOR ***

Guide til årsskiftet 2019/2020 i Visma Løn?

af AnjaH

Hej

 

Af hensyn til ferieplanlægning omkring julen i år, kunne jeg godt tænke mig at vide hvilke deadlines o.l. jeg skal være opmærksom på ved lønkørsel i december.

 

Der "plejer" at blive sendt en guide ud, men synes ikke jeg kan finde den - måske er jeg bare for tidligt ude?

 

Mvh. Anja

 

 

6SVAR6
Susanne2505
CHAMPION *

af Susanne2505

Jeres åbningstider mellem Jul og Nytår - kunne det tænkes at I lagde dem på forsiden af Community ?

af Thor Lundehoj

Hej @Anonymous,

Korrekt. Denne guide er stadig gældende. Som en rettelse til vores mail, så skal man ikke registrere løn inden den 20. men det anbefales at gøre i god tid 🙂 

 

Hej @Susanne2505,

Der kommer en artikel med informationer omkring åbningstider snarest 🙂  


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
Godkendt løsning
Helle Valso
VISMA

af Helle Valso

Hej Anja

Ja du er lidt tidligt på den 🙂 guiden er under udarbejdelse, men den er klar i uge 46.

 

Men sidste frist i år er :

 

  • Reg./Kontonr. - Sidste frist 27. december 2019, kl. 10.59 (fredag)
  • NemKonto – Sidste frist 27. december 2019 kl. 7.59 (fredag)

Med dispositionsdato mandag den 30. december 2019.

 

God dag

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Gælder dette stadig? Jeg har netop modtaget en mail fra Visma Update som giver "en kærlig reminder" om at løn for december skal være registreret senest 20. december

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Og så lige en fortsættelse i samme emne: 14-dages løn for uge 51-52 med dispositionsdato den 2/1-2020. Hvornår skal den senest være lagt ind?

Helle Valso
VISMA

af Helle Valso
Afsløring
Mandag den 30. december 2019 inden kl. 7.59 (NemKonto) eller kl. 10.59 (reg./Kontonr.)

God eftermiddag
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.