for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Jeg har flyttet en medarbejder fra et arbejdsgivernummer til et andet (indenfor koncernen) og vil flytte saldi på feriedage og feriepenge med. Jeg har brug lønarterne 40011 og 40014. Minus på den butik medarbejderen flytter fra og plus på det nye nummer. Jeg kan dog ikke i rapporterne se at reguleringen kommer rigtigt med i ferieregnskabet. Er der nogen der har haft samme el. lign. udfordringer?
Løst! Gå til løsning.
Hej
Dette er hvad supporten foreslog mig at bruge (men de sagde også at der ville komme nye lønarter):
På gammelt nummer bruges 40012 Dage og 40015 kr
Arbejdstidsprocenten skal være nul
På nyt nummer bruges 40011 og 40014
Her skal arbejdstidsprocenten være 100
3800 Feriefridage
4415 Fritvalgssaldo
40030 Korrektion ferietillæg
Dem der hedder noget med saldo i lønarten må kun bruges på en der ikke tidligere er kørt løn på.
Håber du kan bruge det 🙂
Hej @Anonymous,
Vi har endnu ikke fået oprettet lønarter til dette, men det er en af vores top prioriterer, og håber at få det ordnet til start - midt november.
Hvis du vil have den bedste workaround indtil disse lønarter er oprettet, så anbefaler jeg dig at kontakte vores hotline, enten på telefon eller via 'skriv til os'-linket.
Det lyder godt.
Hvordan får vi besked om at de er oprettet?
Vh Annette Vinding
Du skal følge med i vores release dokumenter som kommer efter hver opdatering af lønkørsel og som findes her på vores community. Du kan i søge feltet øverst skrive release så vil de komme frem, fra tidligere måned. Men ellers vil det nyeste ligge som nyhed og her vil de blive beskrevet 🙂
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.