Mine produkter
Hjælp
Annette Vinding
CONTRIBUTOR **

Regulering af feriedage og feriepenge

af Annette Vinding

Jeg har flyttet en medarbejder fra et arbejdsgivernummer til et andet (indenfor koncernen) og vil flytte saldi på feriedage og feriepenge med. Jeg har brug lønarterne 40011 og 40014. Minus på den butik medarbejderen flytter fra og plus på det nye nummer. Jeg kan dog ikke i rapporterne se at reguleringen kommer rigtigt med i ferieregnskabet. Er der nogen der har haft samme el. lign. udfordringer?

5SVAR5
MIJ
CONTRIBUTOR **

af MIJ

Er der fundet en løsning på dette? 🙂

Godkendt løsning
Annette Vinding
CONTRIBUTOR **

af Annette Vinding

Hej

Dette er hvad supporten foreslog mig at bruge (men de sagde også at der ville komme nye lønarter):

På gammelt nummer bruges 40012 Dage og 40015 kr

Arbejdstidsprocenten skal være nul

På nyt nummer bruges 40011 og 40014

Her skal arbejdstidsprocenten være 100

3800 Feriefridage

4415 Fritvalgssaldo

40030 Korrektion ferietillæg

Dem der hedder noget med saldo i lønarten må kun bruges på en der ikke tidligere er kørt løn på.

Håber du kan bruge det 🙂

af Thor Lundehoj

Hej @Annette Vinding,

 

Vi har endnu ikke fået oprettet lønarter til dette, men det er en af vores top prioriterer, og håber at få det ordnet til start - midt november. 

 

Hvis du vil have den bedste workaround indtil disse lønarter er oprettet, så anbefaler jeg dig at kontakte vores hotline, enten på telefon eller via 'skriv til os'-linket.


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
Annette Vinding
CONTRIBUTOR **

Det lyder godt.

Hvordan får vi besked om at de er oprettet?

Vh Annette Vinding

Godkendt løsning
Helle Valso
VISMA

af Helle Valso

Du skal følge med i vores release dokumenter som kommer efter hver opdatering af lønkørsel og som findes her på vores community. Du kan i søge feltet øverst skrive release så vil de komme frem, fra tidligere måned. Men ellers vil det nyeste ligge som nyhed og her vil de blive beskrevet 🙂

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.