Mine produkter
Hjælp
doke
CONTRIBUTOR ***

Tilgodehavende feriefritimer er forsvundet

af doke

Har ringet til jer og I lovede at ringe tilbage, men har endnu ikke hørt noget. Er der andre der har fået svar vedr. feriefritimer, som ikke længere kan ses på lønsedlen? Det ser også ud til at gl. ferie også er væk, har dog ikke kørt gage lønninger endnu, men på en fremtidig lønseddel er de væk.

 

16SVAR16
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Der er stadig ikke saldo på hverken feriefritimer eller gl. ferie. Er der nogen fra Visma der kan hjælpe os, da det haster nu inden lønnen skal køres for funktionærer.

af Jesper Thomsen

Hej monajensen

Det er en generelfejl vi har i øjeblikket desværre. Du kan læse mere om den HER

Susanne2505
CHAMPION *

af Susanne2505

Hej Jesper hvordan kan det var at der på dette indlæg skrives løst, når det på ingen måder er løst endnu ?

af Thor Lundehoj (Opdateret ‎04-10-2021 13:58 af Thor Lundehoj VISMA )

Hej @Susanne2505

 

Du skal følge med I status på problemstillingen HER.

 

At der står "løst" på forumsopslaget betyder at besvarelsen er accepteret som løsning på henvendelsen og altså ikke at issuet er blevet løst 🙂 På den måde bliver et forumsopslag lukket, og nye besøgende kan hurtigt komme ned til svaret. 


Du ønskes en rigtig god dag,


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
kbrown
CONTRIBUTOR **

af kbrown

Det samme er sket hos os, ingen saldi for gammel ferie og feriefritimer.

Dog er de synlige, hvis man laver en fremtidig lønseddel, men det er jo ikke det, der bliver sendt til medarbejderne.

Meget dårlig service må man sige. Det mindste er vel at give løbende besked med, hvor langt de er med løsning og hvornår problemet forventes løst hos alle.

Mvh Karin

Godkendt løsning
Jesper Thomsen
VISMA

af Jesper Thomsen

Hej kbrown

Det er en generelfejl vi har i øjeblikket desværre. Du kan læse mere om den HER

doke
CONTRIBUTOR ***

af doke

Er det en månedsløn eller 14 dages løn, du har kørt? Jeg har talt med Visma flere gange og spurgt på status på sagen. De siger de arbejder på det, men vi kan ikke regne med de fremtidige lønsedler, da det er et andet system end hvis man kører en lønkørsel.... ikke særlig betryggende, synes jeg... Jeg skal til at køre månedsløn for funktionærer, og det så ud til af feriefritimerne er ok, men ikke gl. ferie, men hvis du siger, at den fremtide er ok, men ikke selve lønkørslen, så ved jeg ikke hvad man skal tro... ? Visma vil åbenbart ikke skrive herinde, at de har problemer.

 

 

kbrown
CONTRIBUTOR **

af kbrown

Jeg har kørt både funktionærer og timelønnede og de er bagudlønnet.

Har lige talt med Hotline igen, måske er der en mulighed for at det er på plads i morgen, men ellers var anbefalingen at vente til mandag i næste uge.

doke
CONTRIBUTOR ***

af doke

Mandag i næste uge, så kan de jo ikke nå at få udbetalt løn til den 31....

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Mine feriefritimer er  også forsvundet  og havnede i samme situation som Benjamin.

Undre mig over tavsheden fra Visma ?? 

doke
CONTRIBUTOR ***

af doke

Nu er feriefritimerne blevet til ledighedsdage....  på en fremtidig lønseddel lønkørsel 22133.

Susanne2505
CHAMPION *

af Susanne2505

Hos os er De tilgodehavende feriefritimer også forsvundet på lønkørsel 12108 vi lige har kørt?

 HJÆLP ØNSKES

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

De mangler også på mine lønsedler på den kørsel jeg har lavet i dag.

LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

De skriver du skal oprette en sag hvis du har problemer med saldi.

Jeg tror nu det er en generel fejl. Kan se der er flere andre der har skrevet. https://community.visma.com/t5/Nyheder-i-Visma-Lon/Visningsfejl-pa-lonsedler/bc-p/399645#M1295

Håber de snart kommer med en update, eller et svar et eller andet sted.

 

doke
CONTRIBUTOR ***

af doke

Da jeg ringede i formiddag vidste hende jeg snakkede med intet. Men hun lovede at ringe tilbage....

Det er jo nok sket i forbindelse med det de lavede mandag aften. Jeg har kørt en lønkørsel mandag eftermiddag, da er lønsedlerne ok, men på den nye lønkørsel tirsdag er feriefritimerne væk. Det med ferie, kan jeg kun se når jeg kører fremtidig lønseddel på funktionærerne, da ferie jo desværre ikke vises på lønsedlerne for de timelønnede, når vi afregner løbende til feriekonto.  

Benjamin Nielsen
CHAMPION *

af Benjamin Nielsen

Hej Doke,

 

Jeg har nøjagtig de samme problemer. Da jeg kørte den sidste kørsel frem om mandagen til kontrol, var alt i fineste orden. Da jeg så kørte lønnen tirsdag morgen var restferie fra gammelt år og feriefrisaldi væk 😞

 

Mvh Benjamin

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.