Mijn Communities
Help
Tony Marinus
CONTRIBUTOR **

Herinnering account inloggen in Community

door Tony Marinus
Status: In onderzoek

Beste,

 

de mail die je ontvangt als je ca. 30 dagen niet hebt ingelogd, of geen actie in de community hebt ondernomen, vind ik nogal dwingend en om gelijk je account te verwijderen vind ik nogal ver gaan.

Misschien tijdelijk on-hold zetten, maar verwijderen dat kan niet wat mij betreft.

 

Gr. Tony

 

 

TonyMarinus_1-1657611748927.png

 

29 Opmerkingen
L Weegenaar
CONTRIBUTOR ***
door L Weegenaar

Eens Tony

En zelfs ondanks ik elke inlog heb ik deze melding ook gekregen.

 

impceulemans
CONTRIBUTOR *
door impceulemans

Precies ja. We zijn niet allemaal 100% van onze werktijd bezig met de community van Visma Raet

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

En er zijn ook mensen die er om wat voor reden dan ook tijdelijk voor langere periode uit de roulatie zijn. En niet te vergeten de vrouwen die met zwangerschapsverlof mogen. Moet daar ook meteen het account van worden verwijderd?

ErwinW
CONTRIBUTOR ***
door ErwinW

Ik log bijna elke dag in en heb de mail ook ontvangen. Ook lastig als je vier weken zomervakantie hebt.

JVANGILS
CONTRIBUTOR *
door JVANGILS

Heb het ook gekregen ook al log ik vaak in. 1 maand is inderdaad wel een korte periode

Nico vander Bent
CHAMPION **
door Nico vander Bent

wat een belachelijke melding!!!!!!!!!!!!!

impceulemans
CONTRIBUTOR *
door impceulemans

.

Eelko Gerritse HAN
CHAMPION *
door Eelko Gerritse HAN

In het onderwijs zijn er mensen die meer dan een maand vakantie hebben, dus al die accounts worden verwijderd. Dit lijkt mij niet handig is een termijn van 2 maanden niet verstandiger.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik heb de melding ook ontvangen, log ook dagelijks in!

Eelko Gerritse HAN
CHAMPION *
door Eelko Gerritse HAN

Wij loggen ook dagelijks in, maar niet met alle drie de accounts die ik heb binnen Mijn Visma.

MSpoelstra
CONTRIBUTOR **
door MSpoelstra

Vorige week en vanmorgen nog ingelogd en inderdaad ook deze mail ontvangen.

Anja Brouwer1
CHAMPION **
door Anja Brouwer1

Ik log toch wekelijks in, dus ik begrijp niet goed waarom ik deze melding krijg.

Iris Huberts
CONTRIBUTOR *
door Iris Huberts (Bijgewerkt ‎12-07-2022 11:24 door Iris Huberts )

Ik ben het er mee eens.

We hebben vanaf volgende week zomervakantie, dan ben ik 5 weken afwezig. Daarna is mijn account verwijderd?

Remco Plas1
CONTRIBUTOR **
door Remco Plas1

Wellicht heeft het met de grote storing te maken. Of iemand wil controleren of de mails wel gelezen worden. 😀

Inge Weijers1
CONTRIBUTOR **
door Inge Weijers1

Héél gebruikersvriendelijk dit ;-(. Zelfs al je wel inlogt, krijg je de mail dat je niet inlogt, dus je account wordt hoe dan ook verwijderd???

MvtHof
CONTRIBUTOR *
door MvtHof

Lijkt me les 1: klantvriendelijkheid en hoe houd ik mijn klanten tevreden. 

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

Ook ik heb een mail vandaag ontvangen om 11.01uur en ik log iedere dag in via Mijn Visma Raet en ga op die manier naar de community. Hoe kun je dan een melding krijgen dat je niet ingelogd bent?!?!?

door Andrea de Bie - Hazelhof

ik heb de mail ook ontvangen en ik log ook bijna elke dag in.

Jans_BP
CONTRIBUTOR **
door Jans_BP

Precies. En ik kreeg deze mail ook terwijl ik zeker één keer per week op de Community ingelogd ben.

Anoek van Linden
CONTRIBUTOR **
door Anoek van Linden

Helemaal eens, ik ben met vakantie geweest en ook deze melding ontvangen. Klant onvriendelijk  

Nico vander Bent
CHAMPION **
door Nico vander Bent

Valt me ook weer op dat het erg lang duurt voordat Raet / Visma een reactie geeft!! ( niet dus)

Kitty van Kleef
CONTRIBUTOR **
door Kitty van Kleef

Daarnaast klopt deze mail niet want ik heb zeker de laatste weken geregeld ingelogd in de community.

Frank25
CONTRIBUTOR **
door Frank25

Misschien heeft iemand bij Visma de definitie van 'een tijdje' aangepast?  Dagen/maanden vervangen door seconden o.i.d.  😉

 

Ralph
CHAMPION **
door Ralph

Zeer klantonvriendelijke melding

Suijsh
CONTRIBUTOR *
door Suijsh

Ik log ook bijna elke dag in. Vanwaar dan deze mail?

NGJ Ridder
CONTRIBUTOR *
door NGJ Ridder

Verbazende melding, omdat ik regelmatig inlog. Ik weet dan ook niet of het vinkje "verwijderen" verdwenen is na deze inlog.

Olympus
CONTRIBUTOR *
door Olympus

en ik heb nu wel ingelogd

 

door Brian van de Grift (Bijgewerkt ‎12-07-2022 15:26 door Brian van de Grift VISMA )
Wij hebben jullie feedback over de mail met de titel "We hebben je gemist in de Visma community" onderzocht. Deze mail wordt normaal gesproken alleen verzonden aan gebruikers die geruime tijd niet hebben ingelogd op onze community.
 

Als je de mail hebt ontvangen, en binnen het afgelopen half jaar hebben ingelogd op de Visma community, mag je deze mail als niet verzonden beschouwen. Wij onderzoeken nog wat de oorzaak is van de distributie van de mail. Wij houden je hiervan op de hoogte.

 

Dit bericht is ook gepubliceerd op de Visma raet community onder nieuws en de community van het Service Center.

door Roland van Oel
Status changed to: Status: In onderzoek

Door de migratie vanuit de oude community bestaan er veel dubbele gebruikersaccounts. Omdat deze beide hetzelfde e-mail adres hebben is bij deze opschoon actie van oude accounts veel verwarring ontstaan, waarvoor onze excuses. Alleen de oude accounts (die langer dan een jaar niet gebruikt zijn) zullen op enig moment verwijderd worden. 

 

Op dit moment zijn we aan het onderzoeken hoe we de dubbele accounts collectief kunnen opschonen om dit probleem op te lossen en deze verwarring in de toekomst te voorkomen.