om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Over de declaratieapp van is al vaker gezegd: Visma gaat deze niet meer aanpassen. Te verouderd enz.
Maar er is ook geen zicht op een alternatief. Hierdoor moeten wij als klant op zoek naar een andere aanbieder. Die dan weer een API moet maken met Mijn Talent. En weer gegevens van onze medewerkers bij een andere aanbieder terechtkomen. Zo zonde dat Visma dit niet beter oppakt.
Ik heb begrepen dat tijd en geld een dingetje is bij het aanpakken van deze app. Maar waarom dan zelf opnieuw uitvinden? Reisbalans heeft volgens mij een prima app in gebruik. Wij zijn bijvoorbeeld helemaal niet op zoek naar alle extra's die Reisbalans biedt (zoals OV kaart, fiets en parkeren). Wij zijn echt op zoek naar een app waarbij:
- makkelijk per dag een declaratie kan worden ingediend. Bijvoorbeeld fiets, auto, OV
- makkelijk de thuiswerkvergoeding kan worden gedeclareerd ivp reiskosten (zo kun je toch de daadwerkelijke kosten vergoeden en niet een vaste vergoeding waarbij je veel medewerkers tekort doet).
- de CO2 uitstoot geregistreerd kan worden
Ik ben benieuwd of het wiel echt door Visma uitgevonden moet worden? Of heel makkelijk een app gekocht kan worden die dit wel levert? Het zou ons als klant echt vooruit helpen. En hoeven we geen andere partij daarbij te betrekken. Ook eigenlijk onzin bij een grote aanbieder als Visma.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2023 Visma Community. All right reserved.