Mijn Communities
Help
Martijn Ciere
CONTRIBUTOR **

Eigen openstaande declaratie verwijderen

door Martijn Ciere
Status: Realisatie waarschijnlijk

Wanneer een medewerker een declaratie indient wanneer deze foutief of dubbel is, kunnen zij deze niet zelf verwijderen. De leidinggevende moet eerst afkeuren.

Mooi zou zijn dat een medewerker zelf een eigen declaratie die in behandeling is kan verwijderen.

Bijvoorbeeld bij ingediende declaraties in behandeling:

Schermafbeelding 2025-02-03 160045.png

6 Opmerkingen
Doddreest
CHAMPION *
door Doddreest

Dat lijkt mij een hele mooie aanvulling op de declaratie module.

KesterenMB
CHAMPION *
door KesterenMB

Wat mij betreft een must! Een foutje is zo gemaakt en kan iemand de declaratie snel zelf verwijderen en opnieuw indienen.

Dit scheelt ook extra werk en verwarring voor de leidinggevende en salarisadministratie.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

@Martijn Ciere Hartelijk dank voor het aanmaken van deze wens. We hebben dit opgenomen op onze backlog onder nummer 5908. 

De wens is nu als volgt opgenomen:

'Maak het mogelijk om een declaratie die wacht op goedkeuring terug te trekken. De declaratie krijgt dan de status 'Wacht op indienen'. Dan kan de declaratie vervolgens worden aangepast of verwijderd. Het terugtrekken van een declaratie kan alleen als deze niet al is goedgekeurd door ten minste 1 goedkeurder'.

J Hoogeslag
CHAMPION *
door J Hoogeslag

Fijn als dit wordt opgepakt. Wij lopen hier ook regelmatig tegenaan. 

Hamelton
CONTRIBUTOR *
door Hamelton

Ik ben voor. Ik was pas in een loep terecht gekomen. De medewerker stuurt een declaratie verkeerd in, de TL accordeert, ik de SA keurt hem af, vervolgens accordeert de LG deze declaratie zonder mijn opmerkingen te bekijken weer goed.

Tot drie keer toe terug moeten sturen.