Mijn Communities
Help
Luca
CONTRIBUTOR ***

Nieuwe Export Diensttijden

door Luca
Status: Afgewezen

Onze klant(en) vragen een exportmogelijkheid van de gegevens genoemd bij Persoonsgegevens - Persoonlijk - sectie "Diensttijden" (dus niet ! de Details). Graag deze export realiseren.

Dat is op dit moment niet mogelijk.Via de "Eigen overzichten" kan wel een export worden samengesteld, echter toont die export (met welke kolommen je deze ook samenstelt) alle records per medewerker, waardoor de optelling (van jaren, maanden, dagen) niet klopt in het geval er tegelijkertijd bij meerdere scholen gewerkt is.

5 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's irm andere verzoeken
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen

Nbastiaanse
CHAMPION **
door Nbastiaanse

Er zijn al diverse verschillende verzoeken gedaan voor dit soort export functies. Het is ook noodzakelijk om toegang te krijgen tot deze informatie voor bijvoorbeeld jubilea voorzieningen dus ik vind het onbegrijpelijk dat hier maar geen aandacht aan wordt besteed door Peple.

NvdB
CHAMPION ***
door NvdB

@Nbastiaanse Helemaal mee eens !!!  Aanvullend ook is het belachelijk dat je niet de jubilea in de toekomst kan genereren i.v.m. het maken van de voorziening jubilea. ( soms verlang ik weer naar HRCE / Gemal waarin dit overzicht wel aanwezig was.

KesterenMB
CHAMPION *
door KesterenMB

Wij ervaren ook problemen met de voorziening jubilea.

Voor nood heb ik een extra veld bij persoonlijke gegevens aangemaakt en daar de (zelf berekende) harde datum ingevuld.

Op deze manier kan je in ieder geval een eigen excell-overzicht maken en deze desgewenst "inplakken" in het jubileumvoorzieningenoverzicht van bijv. Vosabb. Een eenmalige actie.

Ook zit er een verschil in de jubileumberekening, wijkt enkele dagen af van de werkelijkheid (schrikkeljaar wordt met 366 dagen geteld?).