Mijn Communities
Help
Asha
CHAMPION ***

Overzicht nu ziek

door Asha
Status: Realisatie waarschijnlijk

Het overzicht nu ziek werkt niet met de koppeldatum maar met de daadwerkelijke ziek meld datum.

We missen regelmatig langdurige zieken op het overzicht nu ziek. Dit kan als gevolg zijn dat een langdurige zieke onterecht is beter gemeld en meteen weer is ziek gemeld. 

Doordat de medewerker opnieuw is ziek gemeld komt deze niet meer voor wanneer ik een overzicht draai: > 25 weken ziek.

Ik zou graag op het overzicht de keuzemogelijkheid krijgen draaien op koppeldatum of op ziek meld datum. Het risico dat je iemand mist op het overzicht verklein je hiermee.

 

4 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Tbv rapportages gaan we een nieuwe reporting tool introduceren die in de loop van Q4 voor klanten beschikbaar komt. Tevens willen we de bestaande rapportages gaan vervangen van HRM en Payroll en deze in de nieuwe applicatie aanbieden. Dit verzoek zullen we daar dan in meenemen 

Asha
CHAMPION ***
door Asha

 

 

Q4 is inmiddels al geweest. Ik loop weer tegen hetzelfde probleem aan. Welke Q4 is de nieuwe reporting tool beschikbaar?

door Rene van Jole

Goededag Asha 

 

Met de reporting tool lopen we veel vertraging op 

De tooling zal voorlopig nog niet vrij gegeven kunnen gaan worden helaas