Mijn Communities
Help

Vastleggen gespaarde Duurzame Inzetbaarheid voor meerdere jaren

door Jolanda Redelijkheid (Bijgewerkt ‎18-08-2021 11:58 door Rene van Jole VISMA )
Status: Realisatie waarschijnlijk

Het is mogelijk om Duurzame Inzetbaarheid voor het huidige en het volgende schooljaar te registreren (opname, sparen, andere keuze).

Wanneer er voor het PO een plan wordt ingediend voor 5 jaar sparen en daarna 5 jaar opname gespaarde uren, dan is het niet mogelijk om dit direct vast te leggen. 
Om dit nu in de gaten te houden, voor de 8 jaren die niet vastgelegd kunnen worden, een contractnotitie aangemaakt. Dit is erg omslachtig en foutgevoelig.

Het zou fijn zijn als er verder in de toekomst keuzes vastgelegd kunnen worden.

6 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Nieuw

Harteljk dank voor je wens, 

Dit request is al mogelijk : 

De functionaliteit zit al in de duurzame inzetbaarheidsmodule. Momenteel staat deze standaard op 2, maar er hoeft alleen maar een instelling aan de UI te worden toegevoegd om deze waarde aanpasbaar te maken

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd
 
door Jolanda Redelijkheid

@Rene van Jole bedankt voor je reactie.

 

Je geeft aan:

maar er hoeft alleen maar een instelling aan de UI te worden toegevoegd om deze waarde aanpasbaar te maken

 

 Wat is de UI? En hoe kan ik hier een instelling aan toevoegen?

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Excusses voor mijn eerder gegeven antwoord, ik had informatie ontvangen dat dit al mogelijk zou zijn, dat blijkt bij nader inzien helaas niet het geval.

 

Ik ga dit request op de backlog opnemen