Mijn Communities
Help
Tea Wolbers
CHAMPION *

laatste dag in dienst op salarisstrook

door Tea Wolbers (Bijgewerkt ‎20-10-2022 17:55 door Nick Terhorst VISMA )
Status: Ingepland

Op de salarisstrook in Youforce staat de laatste dag in dienst. Dat is voor veel medewerkers herkenbaar. Is het mogelijk om de laatste dag in dienst ook op de visma strook te tonen?

 

12 Opmerkingen
lauraholm
VISMA
door lauraholm
Status changed to: Status: Nieuw

@Tea Wolbers Ik heb je idee verplaatst naar het Ideeën platform van payroll zodat je idee de juiste aandacht krijgt. 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Nick Terhorst

Beste @Tea Wolbers wij ondersteunen al het veld Datum uit dienst. Voldoet deze niet?

Mogelijk moet je de inrichting van de strook aanpassen. Je kunt Datum uit dienst op de strook zetten in het scherm Salarisstrook configuratie.

door Nick Terhorst
Status changed to: Status: Bestaat al
 
Tea Wolbers
CHAMPION *
door Tea Wolbers

Dag @Nick Terhorst 

 

Bedankt voor de tip, maar dit is niet hetzelfde!

Ik heb het even getest, maar is niet wat ik bedoel. Dit is de einddatum van het contract, maar wil niet zeggen dat de medewerker na deze datum niet meer in dienst is. In veel gevallen wordt het contract verlengd. En wil je niet vooraf al de einddatum van het contract ( onder datum uit dienst ) op de strook hebben staan. Dan heb je op voorhand al vragen van de medewerker of het contract afloopt, terwijl dat nog niet zeker is. Wij hebben zelf een veld gemaakt met datum uitstroom. Zodra dat veld gevuld is gaat de medewerker de organisatie verlaten en is dus de "echte" datum uit dienst. Deze datum zou ik dan ook graag op de loonstrook terug zien. Als voor ons eigen veld een "visma" veld in de plaats komt en die kunnen we tonen op de strook zou fantastisch zijn.

door Nick Terhorst
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Nick Terhorst
Status changed to: Status: Nieuw

VHERNL-3787

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Nick Terhorst

@Tea Wolbers in welke sectie van Persoonsgegevens houden jullie dat gegeven Datum uitstroom bij? Wat gebeurt er als iemand weer opnieuw in dienst komt?

door Nick Terhorst

@Tea Wolbers, @AngeliqueHeller , @René de Haan , @Marjon Janssen , @Nalja79 , @Johan Wiggerink 

We willen dit gaan oplossen door bij veld Datum uit dienst alleen de einddatum te tonen wanneer deze in de salarisperiode van de loonstrook valt. Een werknemer met einddatum in november ziet die einddatum dus pas op de strook van november.

Wat vinden jullie hiervan?

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Ingepland
 
Tea Wolbers
CHAMPION *
door Tea Wolbers

@Nick Terhorst 

 

Dat zou fijn zijn.