Mijn Communities
Help
JONA018
CONTRIBUTOR ***

Verwarring 'Thuis' icoon gewerkte dagen

door JONA018
Status: Afgewezen

Bij ons verstaat het warehousepersoneel onder het icoon ‘Thuis’ dat ze moeten aangeven dat ze thuis waren, maar dat staat natuurlijk voor een thuiswerkdag. Kan de benaming niet anders worden genoemd? 'Thuiswerken’ of ‘Werkdag – thuis'. Het zorgt voor ontzettend veel verwarring en foutieve registratie.

3 Opmerkingen
Jeroen de Groot
CONTRIBUTOR ***
door Jeroen de Groot
Status changed to: Status: In onderzoek

Beste @JONA018 ,

ik ga hier ook even naar kijken, deze functie is al vier jaar in gebruik en dit is de eerste keer dat ik deze feedback krijg. De ruimte op het scherm is maar beperkt, zeker als mensen de toegankelijkheidsfuncties van Android of iOS gebruiken en soms is een instructie buiten de app om ook nodig. Ik kom hier op terug.

Dank en groet,

Jeroen de Groot

Jeroen de Groot
CONTRIBUTOR ***
door Jeroen de Groot

Beste Aneta,

Ik moet je bij dit idee helaas teleurstellen, zoals aangegeven is de functie al vier jaar in gebruik en hij heet ook nog 'gewerkte dagen'. Indien medewerkers geen recht hebben op een thuiswerkvergoeding en je wil voorkomen dat ze deze ten onrechte proberen te declareren dan is er ook een mogelijkheid om dit via de arbeidsvoorwaarden in te regelen. Wanneer je het bedrag op EUR 0 zet dan kunnen die medewerkers wel proberen te declareren maar wordt er niets uitbetaald. Hopelijk zal het met de extra tekst (een van je andere ideeën) nog duidelijker worden voor gebruikers. Daarnaast zijn we ook aan het kijken naar rechten op een lager niveau dan klant en bedrijf (bijvoorbeeld OE of medewerkertype) zodat we op basis hiervan de knop wel of niet kunnen laten zien in het menu, ik hoop je daar het komende kwartaal meer van te kunnen vertellen.

Dankjewel voor je betrokkenheid en blijf nieuwe ideeën vooral insturen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen de Groot

Jeroen de Groot
CONTRIBUTOR ***
door Jeroen de Groot
Status changed to: Status: Afgewezen