Mijn Communities
Help

Optie "Indicatie afdrukken in maand uit dienst" uitbreiden

door Bas Menken - Gemeente Leiden
Status: Nieuw

Met de optie Indicatie afdrukken in maand uit dienst(31145) is het nu mogelijk om waarde 02993 te vullen met een 6. 

Onze organisaties laten echter alle stroken van medewerkers uit dienst printen via de printprovider. We zouden dus graag willen zien dat code 02989 gevuld wordt met waarde 1 bij uitdiensttreding.

Dit zou mooi aansluiten op de nieuwe mogelijkheid om te printen vanuit de RSM. Zie Afdrukken vanuit Raet Specificatie Manager - Visma Community

2 Opmerkingen
door Bas Menken - Gemeente Leiden

Ik zie nu dat de nieuwe code op persoonsniveau is. In dat geval zou ik ook de wens hebben dat het alleen gevuld wordt als alle dienstverbanden van een persoon uit dienst zijn.

cvanstijn
CHAMPION ***
door cvanstijn

De oude code P02993 was inderdaad ook op dienstverband niveau. Wij hebben te maken met meerdere dienstverbanden. En laten de waarde automatisch vullen via de flow in Self Service. 

 

Voor het toepassen van de nieuwe code 02989 lijkt het mij dan ook dat die op dienstverband niveau dient te zijn i.p.v. op persoonsniveau.

 

Of mogelijk dat iemand al de nieuwe methode heeft gehanteerd en dat het werkt dat zodra er meerdere dienstverbanden zijn en alleen het laatste dienstverband dat uit dienst is hoeft geprint te worden, dat dat werkt.