Mijn Communities
Help
Hans Meijer 1
CONTRIBUTOR **

Release notes algemeen + gekozen Cao kunnen kiezen

door Hans Meijer 1
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Is het (weer) mogelijk dat je alleen de algemene output en aangegeven Cao informatie per maand vanuit Gemal kan kiezen? Nu krijg je bij het printen alles te zien en geeft veel te veel onnodige informatie.

5 Opmerkingen
door Evert van Manen
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Deze wens is begrijpelijk om de focus te houden op die onderwerpen, die voor je relevant zijn. Echter kunnen we vanuit Gemal deze wens nergens te beleggen waarna er iets mee gedaan wordt. Afgelopen jaren zijn dit soort wensen vaker langsgekomen,  maar heeft dit niet tot enig resultaat geleidt, ondanks dat ook wij er ook aandacht voor hebben gevraagd. 

Daarom kunnen we deze wens niet honoreren.

Marcel Bouman
CHAMPION **
door Marcel Bouman

@Evert van Manen ik steun de wens van @Hans Meijer 1 van harte. Maar ik ben erg verbaasd over jouw antwoord. Blijkbaar kan de wens niet gehonoreerd worden omdat jij en je collega's binnen Raet geen gehoor vinden!? Kort door de bocht en heel onvriendelijk gezegd: dat is toch niet ons probleem, dat moet toch eenvoudig binnen een professionele organisatie op te lossen zijn? De wens van Hans is legitiem en verdient een zorgvuldigere beoordeling dan nu is gedaan.

door Evert van Manen

Dag Marcel, het advies is om middels je accountmanager of consultant hier aandacht voor te vragen.

 

Vanuit de payroll snappen we nl. dit verzoek, want we schrijven nu eenmaal veel. Met een filter zouden jullie als klant meer focus op je eigen business krijgen. Echter heb ik (we) vanuit de payroll er geen invloed op. Hier zijn vaker wensen voor ingediend die we helaas van hetzelfde antwoord moesten voorzien.

 

Je opmerking dat het ons probleem is klopt en ik ben open in m'n antwoord geweest. Ik had ook kunnen zeggen dat we gezien de grote hoeveelheid onderwerpen en taken die we moeten doen, deze wens niet kunnen honoreren. Liever geef ik een antwoord dat helder is, dat de payroll geen invloed heeft op de mogelijkheden van de community; we labelen de CAO berichten altijd en bij algemene berichten doen we dit niet zodat iedereen die meekrijgt (bijv. fiscus / pensioen gerelateerde items), maar de doorwerking naar Release notes met alleen de door jou aangevinkte CAO-en onderwerpen, werkt daar helaas niet in door.

Marcel Bouman
CHAMPION **
door Marcel Bouman

@Evert van Manen dank voor je uitgebreide en eerlijke reactie. Dit onderwerp staat inmiddels op de agenda van het eerstvolgende servicemanagement overleg.

door Evert van Manen

👍