Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

cumulatieve resultatenoverzicht (PRG-I-198)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Goedemiddag

mijn wens is dat er een cumulatieve resultatenoverzicht elke maand gemaakt kan worden in een CSV bestand en niet alleen in in een PDF bestand

bedankt voor jullie reactie

7 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: PRG-I-198
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

7/7/21

Dag Sjoerd,

In onze handleiding zie ik onderstaande staan: mssn is wat je zoekt al mogelijk.. Wil je hier nog even naar kijken ? We gaan nl. erg serieus met de wensen om en als hetgeen je zoekt al mogelijk is heb je daar nu al wat aan; onze wensen overleg is om de 3 maanden..vandaar mijn reactie. Kun je nog aangeven is dit hetgeen is wat je zoekt ? (lijstnr 0605)

vriendelijke groet, Evert

---

Hallo Evert

Dank je wel voor je reactie. Het is bijna wat we willen, we zouden naast het resultatenoverzicht per maand ook de cumulatieve resultatenoverzicht per maand op CSV format willen. Dat is er nog niet.

 Met vriendelijke groet,

Sjoerd de Jong

door Evert van Manen
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Dit kunnen we niet honoreren omdat de ontsluiting van overzichten voortaan in de nieuwe MI module wordt gedaan. Dit komt beschikbaar in 2022 voor BOL-klanten. Het is voor wat betreft de nieuwe ontwikkelingen verstandig om met Beaufort-On-Line  (BOL) te werken; daar vinden dit soort nieuwe ontwikkelingen wel plaats. Met de MI Visma collega's worden op termijn klantenwensen beoordeeld en daar zou dit een plek moeten krijgen. De afspraak met MI is ook dat wanneer zij een cumulief oid van Gemal nodig heeft, Gemal hen dit ook gaat leveren. Daarmee blijft de presentatie van de berekende gegevens in MI en de concrete berekening in de payroll. In MI is het ook eenvoudig om overzichten om te zetten naar Excel.

karl Wegner
CHAMPION ***
door karl Wegner (Bijgewerkt ‎03-02-2022 15:19 door karl Wegner )

Je kunt een pdf bestand omzetten naar een excel bestand. Daar is een tooltje voor. Mijn collega's van de salarisadministratie doen dat.

 

Nog een opmerking over MI.

Net als de cumulatieve overzichten zijn ook direct beschikbaar voor de verwerking van de salarisproduktie. Overzichten maken met MI mbt salarisfeiten is pas mogelijk als de resultaatgegevens beschikbaar zijn in MI en dat is helaas pas een dag later en dat is voor ons een dag te laat. 

 

karl Wegner
CHAMPION ***
door karl Wegner

Er zit overigens een rare tekstcorrectie in het veld commentaar. Krijg dit niet aangepast. Iets van een ongelding HTML verwijzing. Kinderziekte?

 

En ik zie bij mijn gebruikersnaam dat ik een beginner ben, haha.

 

door Evert van Manen (Bijgewerkt ‎03-02-2022 15:51 door Evert van Manen VISMA )

Hoi Karli, dank voor je opmerking van een tooltje van pdf naar excel.. klopt idd...   Gisteren is aangegeven dat de MI route voor dit soort ontsluitingen wordt gekozen.

 

Daarbij hebben we ook gesproken om een realtime doorgifte te doen. Nu is het zo dat periodiek de data wordt opgehaald door MI (populair gezegd..) en vanuit de payroll zouden wij graag bij iedere productie meteen doorgifte willen doen (en via Payroll Manager dit kunnen checken).

 

De snelheid doorgeven van de data staat dus op de kaart als to do.

karl Wegner
CHAMPION ***
door karl Wegner

Dat zou heel mooi zijn.