Mijn Communities
Help

Recent gebruikt uitbreiden

door Paul Wevers - Gemeente EHV
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Als professional merk ik dat ik van links naar rechts door de verschillende categorieen vlieg.

Door de grote hoeveelheid aan processen merk ik dat mijn belangrijke processen regelmatig uit de lijst Recent gebruikt verdwijnen.

 

Graag zouden wij de lijst willen uitbreiden met bijvoorbeeld 10 items

3 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hallo @Paul Wevers - Gemeente EHV . Dit is binnen de huidige inrichting toch ook zo? De structuur is binnen  Mijn Youforce tov de huidige/oude omgeving is zelfs flink verbeterd. Het is alleen even wennen wat waar te vinden is. 

 

Daarnaast kom je er met 10 items als beheerder ook niet. Wat mij betreft gewoon laten zoals het nu is (5 items). Houdt het ook lekker overzichtelijk.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hallo Paul, 

 

Bedankt voor jouw idee. Ik begrijp dat als je veel werkt met Mijn Youforce dat voor jou de recent gebruikte processen vaak wisselen. Echter is het recent gebruik ontwikkeld om makkelijk en snel naar jouw recent gebruikte processen te navigeren. Mochten wij dit wijzigen naar bijvoorbeeld 10 items, dan zou het effect van snel navigeren verminderen omdat je dan binnen lijst zal moeten zoeken waar het proces ook alweer voor is. 

 

Er staan overigens wel ideeën op de community om bijvoorbeeld 'Recent gebruikt' te wijzigen in favorieten. Mocht dat bijvoorbeeld voor jou ook als een passende oplossing klinken, dan zou ik je willen vragen om daar Kudos op te geven. 

 

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geinformeerd. 


Groeten Lotte

 

 

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Paul Wevers - Gemeente EHV en @Lotte v Dijk, wij zouden liever zien dat je zelf favorieten kunt vastleggen bij Recent gebruikt.