Mijn Communities
Help
Jeroen Coret Kennemerhart
CONTRIBUTOR ***

Taken actieve signalering af kunnen handelen in inbox

door Jeroen Coret Kennemerhart
Status: Niet ingepland

De taken die vanuit actieve signalering bij de inbox te zien zijn kunnen niet afgehandeld worden wanneer je werkt met Mijn Youforce. Taken blijven daar dus onnodig open staan en kan een verkeerd beeld van de taken weergeven.

 

Graag zouden we zien dat ook bij Mijn Youforce de gebruiker een mogelijkheid heeft om een taak die vanuit actieve signalering komt op afgerond te zetten zodat hij verdwijnt uit de takenlijst.

3 Opmerkingen
door Bart Kok - Gemeente Venlo

@Jeroen Coret Kennemerhart goed idee! Wij (mijn collega @Anonymous) hebben een soortgelijk idee al eerder gepost. Zie: Inbox Mijn Youforce op een vergelijkbare manier in... - Visma Community

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Bestaat al

Bedankt voor het idee!

Aangezien dit idee ook al is weergegeven in een ander idee zullen we deze sluiten zodat we geen dubbele ideeën open houden. Momenteel zijn we verdere verbeteringen voor de inbox aan het analyseren en dit idee wordt daarin ook meegenomen. 

 

Geef vooral Kudos op het idee dat in onderzoek staat. We zullen in dat ticket ook de updates geven mochten we nieuws hebben voor jullie. Inbox Mijn Youforce op een vergelijkbare manier in... - Visma Community

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎26-07-2023 11:11 door Lotte v Dijk )
Status changed to: Status: Niet ingepland

Bericht hierboven is nog steeds van toepassing.