Mijn Communities
Help
marjavanderkolk
CHAMPION ***

Taken/notificaties onderverdelen zoals nu bij HRSS

door marjavanderkolk (Bijgewerkt ‎07-12-2023 11:36 door Lotte v Dijk )
Status: In onderzoek

De notificaties worden in HRSS in een onderverdeling getoond.

Het zou fijn zijn als dit ook zo getoond gaat worden in Mijn.youforce.com.

Nu staan alle signalen onder elkaar waardoor het lastig is om te zien of signalen vanuit de actieve signalering (AS) doorkomen. 

Ook in mijn.youforce.com zou een onderverdeling van de taken heel prettig zijn. Zeker als je als beheerder bepaalde zaken wilt controleren.

marjavanderkolk_0-1693200754177.png

 

6 Opmerkingen
Maurice van de Pol
CHAMPION *
door Maurice van de Pol

@marjavanderkolk Je bent me net voor met ongeveer dezelfde vraag ("the early bird gets the worm" 😊😞

Als beheerder in HRSS heb ik alle rechten inzake verlof in HRSS waardoor je in de Inbox van Mijn Youforce alle verlofaanvragen ziet waardoor het een onoverzichtelijk geheel is. Het is helaas hier ook niet te sorteren op categorie.  Feitelijk zou je in de Inbox alleen de categorie Fiatteren en Indienen willen zien en juist niet de categorie Tekenen. Is er een mogelijkheid om een onderscheid in de notificaties te maken?

 

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

het zou helemaal fijn zijn als je zelf een onderverdeling in onderwerp kan maken. Of dat nu fiatteren is of contract, dat is dan aan de klant zelf om te bepalen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

@Anonymous 

Dat zag ik te laat helaas, ik heb ook jouw idee inmiddels geliked 😉

Brengt het geheel weer even onder de aandacht moet je maar denken. gr. Marja

brussaard-c
CHAMPION *
door brussaard-c

@Marjan, Geweldig idee om zaken te groeperen in plaats van een grote lijst met alle taken en notificaties onder elkaar.

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: In onderzoek

Hallo Marja, 

 

We zijn momenteel in onderzoek naar betere filter mogelijkheden voor de notificaties. Zoals ook aangegeven is dit idee ook al vermeld in een ander idee. We zullen dit idee updaten zodra we nieuwe informatie hebben. 

 

Groeten Lotte