Mijn Communities
Help
karl Wegner
CHAMPION ***

Uitbreiding Recent Gebruikt binnen Mijn Youforce

door karl Wegner
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Ik krijg van gebruikers door dat zij eigenlijk wel 7 ipv 5 recent gebruikte processen willen zien. Begreep van een andere post dat Recent gebruikt wordt leeggemaakt bij een eerstvolgende keer inloggen en dat dit ligt aan de instelling van de webbrowser of webbrowser van de instelling.

 

Nu dan gelijk het volgende idee om de mogelijkheid te krijgen door recent gebruikte processen vast te houden, door bv een vinkje te plaatsen, zodat deze altijd elke keer zichtbaar blijven en de gebruiker dit zelf kan bepalen.

Je start bij Recent gebruikt meteen het proces en dat scheelt een paar keer klikken tov een categorie aanklikken en vervolgens het proces.

4 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

@karl Wegner , mijn collega van de P&O-Servicedesk opperde deze week ook al het idee om de mogelijkheid te geven favorieten in te stellen ipv of naast 'Recent gebruikt'. Net zoals dat kan in Youforce Reporting. Dat komt overeen met jouw 'vinkje' om 'Recent gebruikt' vast te kunnen houden.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

Ik ben het met @Gea Bussink-Veerbeek eens om favorieten in te stellen. Is dat een mogelijkheid voor in de toekomst?

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lotte v Dijk
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk