Mijn Communities
Help
Anja Brouwer1
CHAMPION **

Zelf invulbaar tekstvak op de startpagina van Mijn Youforce

door Anja Brouwer1
Status: In onderzoek

ik maak ook geen deel uit van de pilot maar is het mogelijk een tekstvak die wij zelf kunnen invullen toe te voegen op de startpagina van Mijn Youforce? Wij plaatsen elke vrijdag een Youforce weetje; wist je dat..... op het intranet om onze medewerkers te helpen en te informeren over nieuwtjes, tips en trucs. Zou mooi zijn als we dit rechtstreeks op de startpagina kunnen plaatsen i.p.v. het intranet.

5 Opmerkingen
door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor dit idee. Wij monitoren hoeveel kudo's dit idee krijgt. Het kan enige tijd duren voordat andere communityleden dit idee te voorzien van kudo's. Daarna bekijken we op basis van het aantal stemmen en de strategie van het product of dit idee in aanmerking komt voor verder onderzoek.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous (Bijgewerkt ‎26-04-2023 11:44 ( )

@Sabine Koelewijn . Deze optie hebben we nu binnen de huidige startpagina van Youforce. Het zou niet meer dan logisch zijn dat deze optie daarom ook wordt meegenomen in het nieuwe 'Mijn Youforce' en niet afhankelijk is van het aantal kudo's dat gegeven wordt. 

 

Mede ook omdat deze optie veel gebruikt wordt en erg handig is voor de communicatie naar de gebruikers. 

Anja Brouwer1
CHAMPION **
door Anja Brouwer1

Ik heb hier verder niets meer over gehoord Is dit nog in onderzoek??

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Anja Brouwer1
CHAMPION **
door Anja Brouwer1

@Anonymous Dank je wel. Jammer dat ik dit gemist hebt.