Mijn Communities
Help
jolandazwier
CONTRIBUTOR ***

Controleren salarismutaties vanuit de app

door jolandazwier
Status: Gerealiseerd

Bij het rapport 'salarismutaties' kan je de mutaties welke ingevoerd zijn in Beaufort en (nog) verwerkt worden per periode controleren. Echter door het gebruik van app worden veel mutaties rechtstreeks Gemal ingeschreven (geen Beaufortrubriek, maar Gemalcode). Zou handig zijn als er een rapport komt waarbij deze invoer ook gecontroleerd kan worden voor of na de salarisrun.

4 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Nieuw

@jolandazwier we zijn momenteel bezig om drie tabellen toe te voegen aan het datamodel Declaraties Onkosten, Declaraties Kilometers en Gewerkte dagen. Dus die kun je deze maand sowieso al verwachten. Daarna gaan we verder kijken hoe we daar (samen) mooie standaarden voor kunnen maken!

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Gerealiseerd
jolandazwier
CONTRIBUTOR ***
door jolandazwier

@Chris van den Berg Ik dacht dat jullie standaard rapporten hiervoor zouden gaan maken, maar ik begrijp uit de release dat wij deze zelf moeten bouwen? Zo toch heel fijn en wenselijk zijn als jullie deze realiseren.

ArianneB
CHAMPION *
door ArianneB

Het zou fijn zijn als er standaard rapporten komen van de nieuwe tabellen, maar ook een rapport die samengevoegd is met de mutaties die wel in Beaufort zijn vastgelegd, zodat je één totaal overzicht van vastgelegde mutaties van de productiemaand hebt.