Mijn Communities
Help
Linda_FB_WMD
CHAMPION *

Rapportage van persoonlijke kwalificaties

door Linda_FB_WMD
Status: Gerealiseerd

Graag zouden wij een rapportage kunnen draaien uit het onderdeel 'personeelsmanagement' van Beaufort (HR core online). Hier registreren wij persoonlijke kwalificaties, bijvoorbeeld VCA certificaten. Helaas kunnen wij geen rapportage uit dit gedeelte van Beaufort draaien, waardoor het erg lastig is om bij te houden wanneer een VCA verloopt. Het zou erg handig zijn als hier wel een rapportage mogelijkheid voor komt.

9 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: In onderzoek

Hi Linda!

 

Bedankt  voor je berichtje en idee. Excuses voor onze late reactie. We hebben hier intern even over na moeten denken en onderzoeken wat de haalbaarheid is van je wens. Goed nieuws, we gaan dit oppakken. We hebben nog geen concrete planning, maar wanneer we meer informatie hebben over de oplevering zullen we dat hier aangeven!

 

Groeten,

Chris

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Ingepland

We hebben besloten dit toe te voegen aan het datamodel. Wanneer we meer informatie over het oplevermoment hebben zal ik dat hier aangeven!

 

Groeten,

Chris

door Chris van den Berg

Volgende week (de week van 26 september) wordt dit opgeleverd. Hierbij alvast een preview:

 

ChrisvandenBerg_0-1663923596331.png

 

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Gerealiseerd
 
Linda_FB_WMD
CHAMPION *
door Linda_FB_WMD

@Chris van den Berg Heel fijn dat de persoonlijke opleiding nu beschikbaar is in Youforce Reporting, maar kan persoonlijke kwalificaties ook worden toegevoegd?

Linda_FB_WMD_0-1673447720227.png

 

Ella Del Grosso
CONTRIBUTOR ***
door Ella Del Grosso

@Chris van den Berg Ik ben ook op zoek naar de persoonlijke kwalificaties zoals @Linda Dat omschrijft.

Hierin hebben wij alle gegevens staan in Beaufort en kunnen dit er op geen enkele manier uit krijgen nu.

Groeten Ella

Linda_FB_WMD
CHAMPION *
door Linda_FB_WMD

@Chris van den Berg is hier al meer over bekend? We lopen hier in vast en missen nu te vaak een einddatum van bijvoorbeeld een VCA certificaat, waardoor we als bedrijf risico lopen.

 

Groeten,

Linda

Evelienvv
CONTRIBUTOR ***
door Evelienvv

@Chris van den Berg, had hierover een melding ingeschoten en kreeg verzoek om idee aan te maken. Ik zie dat hier al een idee voor loopt.

 

Ik ben net zoals @Linda_FB_WMD op zoek naar een rapportage over persoonlijke kwalificaties en kreeg onderstaande reactie:

Op dit moment zijn de gegevens rondom persoonlijke kwalificaties niet beschikbaar in Youforce Reporting.

Zouden deze ook toegevoegd kunnen worden?

Zie dat laatste opmerking van jaar geleden is, maar ze zijn nog niet toegevoegd/beschikbaar in Reporting.

Hoor het graag!

John ZMW
CONTRIBUTOR **
door John ZMW

@Chris van den Berg ,Ook in de organisatie waar ik nu werkzaam ben is het iets waar zij niet meer bijkunnen sinds de omzetting naar YFR, dus zij zouden het ook erg op prijs stellen dat de kwalificaties ook beschikbaar worden in de rapportage.