Mijn Communities
Help
PaulaPieper
CHAMPION *

Status dienstverband aan map Dienstverband Roltoes

door PaulaPieper
Status: Gerealiseerd

We zouden in de folder Dienstverband Roltoew  onder de entiteit Roltoewijzing ook graag de dienstverband status toegevoegd willen hebben. Dus dat er gefilterd kan worden op actieve of inactieve dienstverbanden. 

PaulaPieper_0-1675956949300.png

Is dat mogelijk?

6 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: In onderzoek

Dat is een goede suggestie! Zijn er nog andere dienstverband velden die je mist? Dan kunnen we die ook toevoegen. 

Het screenshot wat je hebt gebruikt is uit documentatie op de community denk ik? Er zijn inmiddels al meer velden beschikbaar in deze entiteit.

PaulaCirculus
CONTRIBUTOR **
door PaulaCirculus

Hoi @Chris van den Berg 

 

Ik heb die printscreen inderdaad uit een eerdere post 'gejat'. Dit is nu het enige veld wat ik mis.

 

Groetjes Paula

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Chris van den Berg, wij missen de roltoewijzing van de OE's. Dus de MGR en BU rol. Is dit ook een mogelijkheid om toe te voegen aan rapportages? En vooral bij verzuimrapportages willen we dit zien, zodat we meer verbanden kunnen leggen.

door Chris van den Berg

@Lieke Sterk Huis in het Analytics model zit nu nog geen roltoewijzing entiteit inderdaad. Die gaat er nog wel komen, maar ik weet nog niet wanneer nu. Als we dit gaan toevoegen, wil je dan alleen de actuele Roltoewijzing zien of wil je dan ook de historie van de roltoewijzingen zien? 

Dus stel je hebt verzuimcijfers van vorig jaar, wil je dan zien we er destijds de manager was? Voor nu was alleen nog de wens bij me bekend om de huidige roltoewijzingen te laten zien in bijvoorbeeld de verzuim rapportages/dashboards.

Zou je hiervoor een idee kunnen aanmaken op de ideeën pagina. De vraag van Paula gaat over de gewone reporting, daar zit roltoewijzing al wel in.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

@Chris van den Berg, graag ook de historie. Het gaat om de trend die we op de MGR-rol kunnen zien. 

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dienstverband status is al een tijdje beschikbaar bij roltoewijzing!