Mijn Communities
Help
cvanstijn
CHAMPION ***

Velden Roltoewijzing mogelijk maken met o.a. inzet

door cvanstijn
Status: Nieuw

Voor een rapport willen we van onderstaande velden gebruik maken en daaraan de velden van Roltoewijzing toevoegen alleen dan komt de melding 'Kan het visuele element niet openen' in beeld. 

 

Wij gebruiken dit rapport om te kijken welke gegevens er bij In- en uitdienstgegevens in Beaufort staat en of deze overeen komen met de gegevens van de inzetregel (OE en functie). Daarbij willen we graag in beeld hebben wie de leidinggevende is van deze OE om voor vragen gelijk de correcte persoon in beeld te krijgen. Dit kon namelijk wel in Report Builder. Graag vernemen wij of dit mogelijk is. Alvast bedankt!

 

Tevens hebben wij expressies in dit rapport, dit is volgens mij alleen mogelijk met Youforce Reporting Pro of ook niet? Want op dit moment hebben wij nog geen Youforce Reporting Pro en er is ook nog geen verdere communicatie wanneer dit wel wordt vrijgegeven.

 

cvanstijn_0-1661519805935.png

 

Situatie Report builder:

cvanstijn_2-1661520483584.png

cvanstijn_3-1661520526443.png

 

 

 

 

1 Opmerking
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Nieuw

Hoi @cvanstijn ,

 

Zullen we een korte afspraak plannen om je wens wat concreter door te kunnen nemen? Ben je komende woensdag beschikbaar? Je kunt me een mailtje sturen naar christiaan.berg@visma.com dan kunnen we verder een afspraak plannen.

 

Wat betreft Reporting Pro, dit is beschikbaar. Via je Customer Succes Manager kun je de toegang/licentie hiervoor aanvragen. 

 

Alvast fijn weekend.

 

Groeten,

Chris