Mijn Communities
Help

filter icoon uitschakelen

door Jacqueline van Meeuwen
Status: Nieuw

is het mogelijk om het filter icoon rechts bovenin de landingspagina uit te schakelen? ik verwacht verwarring bij bepaalde groepen gebruikers wat tot weerstand kan leiden

5 Opmerkingen
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Dan wel graag als beheerder zelf kunnen uitschakelen. Ik gebruik het filter namelijk wel. Wat voor verwarring/weerstand verwacht je?

door Jacqueline van Meeuwen

het gaat niet om het filterpaneel "binnen" een rapport, maar om het filter icoontje naast "tegel of lijstweergave" op de landingspagina. niet alle MGR's zijn even digitaal onderlegd als andere gebruikers: als Analytics (wat wij (nog) niet gebruiken) wordt gekozen en er verschijnt de melding "Er zijn geen rapporten gevonden..." kan dit tot overbodige verwarring/weerstand leiden

door Jacqueline van Meeuwen

ik zou het op "groepsniveau" willen kunnen aan/uitzetten

Sjoerd van t Hullenaar
CONTRIBUTOR **
door Sjoerd van t Hullenaar

Volgens mij kan je dit op autorisatie niveau binnen power BI aanpassen en vastzetten. Ik vermoed dat dit pas kan wanneer je de Reporting Pro hebt (zodat je kan schakelen met Power BI desktop).

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Het was mij duidelijk wel filter icoon je bedoelde toen je aangaf dat het om de landingspagina ging. Ik zou het dan zelf via een instructie aan de medewerkers communiceren. Vaak is het een of aan of uit instelling als het überhaupt in te stellen valt.