Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

"Filter by list" visual beschikbaar maken

door Raymond_de_Rozario (Bijgewerkt ‎27-07-2023 08:45 door Raymond_de_Rozario )
Status: Ingepland

Goedemorgen,

 

In rapporten loop ik er tegen aan dat ik overzichten moet creëren voor een specifiek aantal personeelsnummers. Dit kan variëren van 5 tot soms 50 verschillende personeelsnummers. Deze worden dan in een lijst aangeleverd. Via een Google zoekactie ben ik er achter gekomen dat er geen "native" oplossing is om op een lijst van waarden te filteren. In de Microsoft store wordt wel een Visual aangeboden die kan worden gedownload. Kan er worden gekeken of jullie deze Visual ook kunnen aanbieden in een rapport (net zoals search by text), zodat deze door ons zelf kan worden geïmplementeerd? 

 

Met vriendelijke groet,

 

Raymond de Rozario

 

store link:

Find the right app | Microsoft AppSource

 

voorbeeld video:

Power BI Custom Visuals - Filter by List - YouTube

 

3 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Ingepland

Ik zal je handmatig even een rapportje geven waar de slicer inzit.

cvanstijn
CHAMPION ***
door cvanstijn

@Chris van den Berg 

Ik heb de 'Filter by list' wel kunnen toevoegen in Youforce Reporting. Maar als ik deze als filter toepas en vul met het personeelsnummer dan wordt het rapport daaronder niet alleen voor 3 werknemers weergegeven. Wat dient er nog aangepast te worden. Ik hoor het graag. Alvast bedankt!

cvanstijn_0-1694596691781.png

 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

@cvanstijn , jouw visual ziet er heel anders uit. Ik heb het vermoeden dat jij een andere visual hebt geïnstalleerd. Degene die het zou moeten zijn:

 

Raymond_de_Rozario_0-1695128871581.png